דף הבית » News » שמות אמיתיים של שחקנים ב-Boys Over Flowers

שמות אמיתיים של שחקנים ב-Boys Over Flowers

שמות אמיתיים של שחקנים ב-Boys Over Flowers

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית המבוססת על המנגה היפנית באותו השם מאת יוקו קמיו. הוא שודר לראשונה ב-2009 והפך ללהיט מיידי בדרום קוריאה. הסדרה סובבת סביב חייהם של ארבעה נערים עשירים ופופולריים בבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa והילדה הפשוטה שבה כולם מתאהבים. הסדרה זכתה להצלחה עצומה בדרום קוריאה ועברה עיבוד למספר שפות אחרות, כולל יפנית, טייוואנית וסינית.

מי הם השחקנים ב-Boys Over Flowers?

בסדרה מככבים כמה שחקנים דרום קוריאנים פופולריים, כולל לי מין-הו, קים היון-ג'ונג, קים בום, קים ג'ון וקו הי-סון. בסדרה מככבת גם השחקנית קים סו-און, המגלמת את תפקיד הנערה הפשוטה בסדרה, גאום ג'אן-די.

לי מין-הו

לי מין-הו הוא שחקן וזמר דרום קוריאני שזכה לתהילה לאחר שהופיע ב-Boys Over Flowers. הוא משחק את התפקיד של היורש השחצן והעשיר של קבוצת Shinhwa, Gu Jun-pyo. לי מין-הו ידוע גם בזכות תפקידיו בצייד העיר, היורשים ואגדת הים הכחול. כיום הוא אחד השחקנים הפופולריים ביותר בדרום קוריאה. שמו האמיתי הוא לי מין הו.

קים היון-ג'ונג

קים היון-ג'ונג הוא שחקן, זמר וכותב שירים דרום קוריאני. הוא זכה לתהילה לאחר שגילם את התפקיד של יון ג'י-הו ב-Boys Over Flowers. קים היון-ג'ונג ידוע בעיקר בזכות תפקידיו ב-Playful Kiss, City Conquest ו-Inspiring Generation. הוא גם חבר לשעבר בלהקת הבנים הדרום קוריאנית SS501. שמו האמיתי הוא קים היון ג'ונג.

קים בום

קים בום הוא שחקן ודוגמן דרום קוריאני. הוא זכה לתהילה לאחר שהופיע ב-Bos Over Flowers בתור So Yi-jung המורד. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו ב-Dream High, East of Eden וב-High Kick: Revenge of the Short Legged. הוא גם הסולן של להקת The Nuts. שמו האמיתי הוא קים סאנג-באם.

קים ג'ון

קים ג'ון הוא שחקן, זמר ודוגמן דרום קוריאני. הוא זכה לתהילה לאחר שגילם את התפקיד של Song Woo-bin ב-Boys Over Flowers. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרט אתנה: אלת המלחמה, יורשים וצייד העיר. הוא גם חבר לשעבר בלהקת הבנים הדרום קוריאנית T-Max. שמו האמיתי הוא קים היונג-ג'ון.

Ku Hye-sun

Ku Hye-sun היא שחקנית, זמרת ובמאית דרום קוריאנית. היא זכתה לתהילה לאחר ששיחקה את התפקיד של גאום ג'אן-די ב-Boys Over Flowers. היא ידועה בעיקר בזכות תפקידיה במחזמר, דואג לנו, קפטן ודם. היא גם הזמרת הראשית של להקת The Solutions. השם האמיתי שלה הוא Ku Hye-sun.

איפה הם עכשיו?

מאז Boys Over Flowers, השחקנים כולם המשיכו לקריירה מצליחה בתעשיית הבידור הקוריאנית. לי מין-הו כיכב בכמה סרטי להיטים וסדרות טלוויזיה, כולל צייד העיר ואגדת הים הכחול. Kim Hyun-joong הוציאה כמה אלבומי סולו מצליחים וכיכבה בסדרה Inspiring Generation. קים בום שיחקה במספר סרטים וסדרות טלוויזיה, כולל Dream High ו-East of Eden. קים ג'ון הוציאה כמה אלבומי סולו וכיכבה בסדרה יורשים. Ku Hye-sun הוציא כמה אלבומי סולו וכיכב בסדרה Blood.

שאלות ותשובות

באילו פרויקטים נוספים היו השחקנים ב-BOF?

לי מין-הו היה ב-City Hunter, The Heirs, ו- Legend of the Blue Sea. קים היון-ג'ונג הייתה ב-Playful Kiss, City Conquest ו-City Generation. קים בום השתתפה ב-Dream High, East of Eden וב-High Kick: Revenge of the Short Legged. קים ג'ון הייתה באתנה: אלת המלחמה, יורשים וצייד העיר. Ku Hye-sun היה במחזמר, Take Care Of Us, Captain, and Blood.

מאיזו להקה Ku Hye-sun חלק?

Ku Hye-sun הוא הסולן הראשי של להקת The Solutions.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן