דף הבית » News » בנים מעל פרחים לצפייה ישירה בתרגום ישיר

בנים מעל פרחים לצפייה ישירה בתרגום ישיר

בנים מעל פרחים לצפייה ישירה בתרגום ישיר

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers היא סדרת דרמה דרום קוריאנית פופולרית העוקבת אחר חייהם של ארבעה נערים עשירים ומיוחסים הלומדים בבית ספר אקסקלוסיבי. הסדרה מתעמקת בחייהם של הבנים כשהם חווים אהבה, שברון לב ומאבקי ההתבגרות. התוכנית מבוססת על סדרת המנגה היפנית של יוקו קמיו ומעובדת לטלוויזיה על ידי הרשת הקוריאנית KBS2.

עלילת הבנים על הפרחים

הסדרה עוקבת אחר חייו של גאום ג'אן-די, תלמיד תיכון רגיל שמשפחתו מתקשה כלכלית. יאן-די מתקבלת לבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa במלגת שחייה, שם היא מצטלבת עד מהרה עם ארבעת הבנים העשירים והחזקים ביותר בבית הספר, הידועים כ-F4. ה-F4 מנוהלים על ידי Gu Jun-pyo, היורש לקונגלומרט גדול בניהול משפחתי. מצטרפים אליו יון ג'י-הו, אמן מוכשר, סו יי-ג'ונג, מעצב אופנה מצליח, וסונג וו-בין, נער משחק. ל-F4 יש מוניטין של אימה על חבריהם לכיתה, אבל ג'אן-די מגיע עד מהרה לעליון יד על ידי עמידה מולם. ככל שהסדרה מתקדמת, יאן-די וג'ון-פיו מתאהבים וצריכים להתמודד עם אי הסכמה של משפחותיהם. לאורך הדרך, הם וחברי F4 האחרים חייבים להתמודד עם בעיות גיל ההתבגרות הרגילות, כמו בריונות, רומנטיקה והתבגרות.

איפה לצפות בבנים מעל פרחים

Boys Over Flowers זמין להזרמה ב-Viki, שם ניתן לצפות בו בשפתו הקוריאנית המקורית עם כתוביות באנגלית. זה זמין גם עם כתוביות מתורגמות ישירות לאנגלית בנטפליקס. הסדרה זמינה לרכישה גם באמזון וידאו.

ויקי

Viki הוא שירות סטרימינג המציע תוכניות טלוויזיה וסרטים מרחבי העולם, כולל Boys Over Flowers. ניתן לצפות בו בשפתו הקוריאנית המקורית עם כתוביות באנגלית. האתר מציע גם תקופת ניסיון בחינם ללקוחות חדשים.

נטפליקס

נטפליקס הוא שירות סטרימינג המציע מגוון סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל Boys Over Flowers. בנטפליקס, הסדרה זמינה עם תרגום ישיר של כתוביות לאנגלית. השירות מציע גם תקופת ניסיון בחינם ללקוחות חדשים.

וידאו של אמזון

Amazon Video הוא שירות סטרימינג המציע מגוון סרטים ותוכניות טלוויזיה, כולל Boys Over Flowers. ניתן לרכוש ולהוריד את הסדרה מהאתר.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן כל פרק של Boys Over Flowers?

א:

כל פרק של Boys Over Flowers הוא באורך של כשעה.

ש: האם Boys Over Flowers זמין בשירותי סטרימינג?

א:

כן, Boys Over Flowers זמין להזרמה ב-Viki, Netflix, ו-Amazon Video.

ש: האם Boys Over Flowers זמין עם כתוביות באנגלית?

א:

כן, Boys Over Flowers זמין עם כתוביות באנגלית ב-Viki ובנטפליקס.

סיכום

Boys Over Flowers היא סדרת דרמה בטלוויזיה דרום קוריאנית העוקבת אחר חייהם של ארבעה בנים עשירים ומיוחסים וילדה אחת רגילה בבית ספר אקסקלוסיבי. הוא מבוסס על סדרת המנגה היפנית מאת יוקו קמיו ומעובד לטלוויזיה על ידי הרשת הקוריאנית KBS2. הסדרה זמינה להזרמה בוויקי, נטפליקס ואמזון וידאו, וזמינה עם כתוביות באנגלית. אם אתם מחפשים מופע משעשע עם קצת רומנטיקה ודרמה, Boys Over Flowers היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן