דף הבית » News » בנים מעל פרחים: מבט מקיף

בנים מעל פרחים: מבט מקיף

בנים מעל פרחים: מבט מקיף Boys Over Flowers, המכונה לחילופין Boys Before Flowers, היא סדרת דרמה טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009 בכיכובם של לי מין-הו, Ku Hye-sun, Kim Hyun-joong, Kim Bum, Kim Joon, Kim So-eun. הסדרה מבוססת על סדרת המנגה היפנית shōjo "Hana Yori Dango". הסדרה עוקבת אחר סיפורה של יאן די, ילדה ענייה, אך בעלת רצון חזק, לומדת בתיכון אקסקלוסיבי. שם היא פוגשת את F4 הידועה לשמצה, קבוצה אקסקלוסיבית של ארבעה נערים עשירים ויפים למראה; היא גם פוגשת את המנהיג שלהם, Gu Jun-pyo.

עלילת הבנים על הפרחים

העלילה של Boys Over Flowers מתרכזת סביב יאן די והאינטראקציות שלה עם F4. יאן די היא ילדה ענייה שמקבלת מלגה ללמוד בבית הספר התיכון שינהווה האקסקלוסיבי. לאחר שהגיעה לבית הספר, היא פוגשת את גו ג'ון-פיו, מנהיג ה-F4. ה-F4 הם קבוצה בלעדית של ארבעה בנים שהם עשירים להפליא ונראים טוב. יאן די וגו ג'ון-פיו מיד לא מסתדרים, אבל ככל שעובר הזמן, מערכת היחסים ביניהם מתחילה להשתנות. גו ג'ון-פיו מתחיל לפתח רגשות כלפי יאן די, אך היא מהססת להשיב על רגשותיו בשל היוהרה והתוקפנות שלו. שאר חברי ה-F4, יי יונג, וו בין ו-So Lee-Jeong, מתקרבים לג'אן די ובסופו של דבר עוזרים לה במסעה לזכות בלבה של גו ג'ון-פיו.

צוות הבנים מעל פרחים

הקאסט הראשי של Boys Over Flowers הוא כדלקמן:

לי מין-הו

לי מין-הו משחק את התפקיד של גו ג'ון-פיו, מנהיג ה-F4 ומושא האהבה של יאן די. הוא צעיר עשיר, נאה ויהיר שמתאהב ביאן די.

Ku Hye-sun

Ku Hye-sun משחק את התפקיד של יאן די, תלמיד עני, אך בעל רצון חזק בבית הספר התיכון Shinhwa. בסופו של דבר היא מתאהבת בגו ג'ון-פיו.

קים היון-ג'ונג

קים היון-ג'ונג מגלמת את התפקיד של יון ג'י-הו, אחד מחברי ה-F4. הוא עדין וחביב ובסופו של דבר מתאהב ביאן די.

קים בום

קים בום מגלמת את התפקיד של So Yi-jung, אחד מחברי ה-F4. הוא פלייבוי עשיר שמתאהב בסופו של דבר בצ'ו גא-עול.

קים ג'ון

קים ג'ון מגלמת את התפקיד של סונג וו-בין, אחד מחברי ה-F4. הוא ילד רע עשיר שבסופו של דבר מתאהב בצ'ו גא-עול.

קים סו-יון

קים סו-און מגלמת את התפקיד של צ'ו גא-עול, ילדה ענייה שהיא חברה קרובה של יאן די. בסופו של דבר היא מתאהבת ב-So Yi-jung וב-Song Woo-bin. הסדרה כוללת גם מספר רב של דמויות משנה, כולל משפחתו של Geum Jan-di, משפחות ה-F4 ודמויות אחרות הקשורות לתיכון Shinhwa.

ההשפעה של בנים על פרחים

Boys Over Flowers הייתה סדרת טלוויזיה פופולרית מאוד, והייתה לה השפעה רבה על תרבות הפופ הקוריאנית. הסדרה הייתה פופולרית מאוד במדינות ברחבי אסיה, והיא סייעה לפופולריות של "הגל הקוריאני" ששטף את היבשת באותה תקופה. לסדרה הייתה השפעה גדולה גם על האופנה בקוריאה. הסדרה גרמה לפופולריות את "מראה F4", שהיה סגנון לבוש ואביזרים שה-F4 לבשה בסדרה. מראה ה-F4 הפך לפופולרי ביותר בקוריאה ובמדינות אחרות באסיה. הסדרה גם סייעה לפופולריות של מראה "נערי הפרחים", שהיה סגנון לבוש ואביזרים שהיה פופולרי בקרב הדמויות הגבריות בסדרה. מראה נערי הפרחים הפך לפופולרי בקוריאה ובמדינות אחרות באסיה. הסדרה גם סייעה לפופולריות של K-Pop, שהוא ז'אנר של מוזיקה פופולרית שמקורה בדרום קוריאה. רבים מהשחקנים בסדרה היו חברים בקבוצות K-Pop, והסדרה סייעה להפיכת הקבוצות שלהם לפופולריות. לבנים מעל פרחים הייתה גם השפעה גדולה על תעשיית הקולנוע והטלוויזיה הקוריאנית. הסדרה הייתה פופולרית מאוד, והיא עזרה ליצור ז'אנר חדש של סדרות טלוויזיה המכונה "K-dramas". K-dramas הפכו פופולריות מאוד במדינות ברחבי אסיה ועזרו ליצור ז'אנר חדש של טלוויזיה. Boys Over Flowers נוצר מחדש במדינות שונות, כולל יפן, טייוואן והודו. היא גם עובדה למחזמר ולסרט. הסדרה עובדה גם לסדרת מנגה, שיצאה לאור במדינות ברחבי אסיה.

סיכום

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית איקונית שהייתה לה השפעה רבה על תרבות הפופ הקוריאנית. הסדרה זכתה לפופולריות עצומה במדינות ברחבי אסיה ועזרה להפיץ את הגל הקוריאני, מראה F4, מראה נערי הפרחים וה-K-Pop. הסדרה גם סייעה ליצור ז'אנר חדש של סדרות טלוויזיה המכונה K-dramas ובוצעה מחדש במדינות שונות. אם אתם חובבי דרמות קוריאניות, Boys Over Flowers היא סדרת חובה! למידע נוסף על Boys Over Flowers, בקר בוויקיפדיה וב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן