דף הבית » News » דרמות קוריאניות: בנים מעל פרחים

דרמות קוריאניות: בנים מעל פרחים

דרמות קוריאניות: בנים מעל פרחים

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers, הידועה גם בשם Boys Before Flowers או סתם BOF, היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית ששודרה בין השנים 2009 עד 2010. היא מבוססת על סדרת המנגה היפנית shōjo Boys Over Flowers, שנכתבה על ידי יוקו קמיו. הסדרה כוללת צוות אנסמבל של לי מין-הו, קים היון-ג'ונג, קים בום, קים ג'ון, גו היי-סון וקים סו-און. התוכנית עוקבת אחר סיפורו של תלמיד תיכון עני שמתקבל ל- תיכון Shinhwa היוקרתי לאחר שקיבל את הציון העליון בתחרות אקדמית. היא נאבקת להשתלב עם התלמידים העשירים והמיוחסים ב-Shinhwa ומוצאת את עצמה מתאהבת באחד הנערים הפופולריים והעשירים ביותר בבית הספר.

הסיפור

הסדרה עוקבת אחר סיפורו של גאום ג'אן-די, תלמיד תיכון עני אך נמרץ. לאחר שקיבל את הציון העליון בתחרות אקדמית, יאן-די מתקבל לבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa. עד מהרה היא מוצאת את עצמה נאבקת להשתלב עם התלמידים העשירים והמיוחסים ב-Shinhwa ולעיתים קרובות היא קורבן לבריונות מ-F4, קבוצה של ארבעה נערים מיוחסים שהם הבנים של המשפחות העשירות ביותר בבית הספר. ה-F4 ומפתח מערכת יחסים רומנטית עם מנהיג הקבוצה, Gu Jun-pyo. למרות ההבדלים ביניהם במעמד החברתי, יאן-די וג'ון-פיו מתאהבים בסופו של דבר. עם זאת, מערכת היחסים ביניהם עומדת במבחן כאשר אמו של ג'ון-פיו, המסתייגת מג'אן-די, מנסה להפריד ביניהם.

דמויות

הסדרה עוקבת אחר חייהם של ה-F4 ושל Jan-di. ה-F4 הם ארבעת הנערים העשירים ביותר בתיכון שינהווה ובני המשפחות העשירות ביותר בבית הספר. הם גו ג'ון-פיו (לי מין-הו), יון ג'י-הו (קים היון-ג'ונג), סו יי-ג'ונג (קים בום), וסונג וו-בין (קים ג'ון). Geum Jan-di (Goo Hye-sun) הוא תלמיד תיכון עני אך נמרץ שמתקבל לתיכון Shinhwa לאחר שקיבל את הציון הגבוה ביותר בתחרות אקדמית. היא מוצאת את עצמה במהירות להשתלב עם התלמידים העשירים והמיוחסים ב-Shinhwa ולעיתים קרובות היא קורבן לבריונות מ-F4. הסדרה כוללת גם צוות משנה של דמויות, כולל אמו של ג'ון-פיו (קים היון-סוק), יאן. החבר הכי טוב של -די (קים סו-און), וחברת הילדות של ג'ון-פיו (לי סי-יונג).

מוֹרֶשֶׁת

Boys Over Flowers הפכה לאחת מהדרמות הקוריאניות הפופולריות ביותר בכל הזמנים. זה היה להיט גדול בדרום קוריאה, שם הוא נצפה על ידי למעלה מ-40% מהאוכלוסייה. הסדרה זכתה גם להרצה בינלאומית מוצלחת, שודרה בלמעלה מ-55 מדינות וזכתה להצלחה ברבות מהן. הסדרה זכתה לשבחים על הסיפור, הדמויות והמשחק שלה, וזכתה בפרסים רבים, כולל הפרס הגדול של SBS Drama Awards לשנת 2009. הצלחת הסדרה הולידה עיבוד קולנועי, ספין-אוף ושני רימייקים בינלאומיים. הסדרה גם השיקה את הקריירה של חברי צוות השחקנים שלה, במיוחד לי מין-הו, שהפך לאחד השחקנים הפופולריים ביותר בדרום קוריאה ולכוכב גדול באסיה.

ההשפעה של בנים על פרחים

ל-Boys Over Flowers הייתה השפעה מתמשכת על הדרמות הקוריאניות ועל הקריירה של חברי השחקנים שלה. הסדרה הפכה פופולרית למראה "נערי הפרחים", שהוא כיום סטנדרט עבור דרמות קוריאניות רבות. הסדרה השפיעה גם על תעשיות האופנה והיופי, כשהרבה מתסרוקות וסגנונות הלבוש של הסדרה הפכו לפופולריים. הצלחת הסדרה גם הזניקה את הקריירה של חברי הקאסט שלה. לי מין-הו, קים היון-ג'ונג וקים בום כולם הפכו לכוכבים מרכזיים בדרום קוריאה וברחבי אסיה. הסדרה גם הובילה ליצירת "תסמונת לי מין-הו", שהיא המונח המשמש לתיאור הפופולריות של לי מין-הו בדרום קוריאה ובמדינות אחרות באסיה.

סיכום

Boys Over Flowers היא אחת הדרמות הקוריאניות הפופולריות ביותר בכל הזמנים. הסדרה זכתה ללהיט גדול בדרום קוריאה וזכתה להרצה בינלאומית מוצלחת. הסדרה זכתה לשבחים על הסיפור, הדמויות והמשחק שלה, וזכתה בפרסים רבים. לסדרה הייתה גם השפעה מתמשכת על הדרמות הקוריאניות ועל הקריירה של חברי השחקנים שלה. Boys Over Flowers היא דרמה קוריאנית קלאסית שתיזכר לשנים הבאות. צפו ב-Boys Over Flowers ביוטיוב

  • Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית ששודרה בין השנים 2009 ל-2010.
  • ההצגה עוקבת אחר סיפורו של תלמיד תיכון עני המתקבל לבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa.
  • הסדרה עוקבת אחר חייהם של ה-F4 וג'אן-די, והיחסים הרומנטיים ביניהם.
  • הסדרה זכתה ללהיט גדול בדרום קוריאה, שודרה בלמעלה מ-55 מדינות וזכתה להצלחה ברבות מהן.
  • הסדרה הפכה פופולרית למראה "נערי הפרחים" והשפיעה על תעשיות האופנה והיופי.
  • הצלחת הסדרה השיקה את הקריירה של חברי השחקנים שלה, במיוחד לי מין-הו.
  • Boys Over Flowers היא דרמה קוריאנית קלאסית שתיזכר לשנים הבאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן