דף הבית » News » בנים מעל פרחים: צפייה ישירה בפרקים המלאים

בנים מעל פרחים: צפייה ישירה בפרקים המלאים

 

Boys Over Flowers: סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009 בכיכובם של לי מין-הו, Ku Hye-sun, Kim Hyun-joong, Kim Bum, Kim Joon, וקים So-eun. הוא מבוסס על סדרת המנגה היפנית shōjo באותו שם מאת יוקו קמיו, והוא העיבוד הקוריאני הראשון למנגה. היא שודרה ב-KBS2 מה-5 בינואר עד ה-31 במרץ 2009, בימי שני ושלישי בשעה 21:55 למשך 25 פרקים. הסדרה עוסקת בנערה ממוצעת, גאום ג’אן-די, שמתקבלת לבית ספר פרטי יוקרתי לאחר שהצילה תלמיד. שניסה להתאבד. שם היא פוגשת את ארבעת הבנים העשירים והמפונקים ביותר הידועים כ-F4. הסדרה עוקבת אחר יאן-די כשהיא מוטרדת על ידי ה-F4 והמנהיג שלהם, גו ג’ון-פיו, שבסופו של דבר מתאהב בה.

הדמויות

ארבעת החברים ב-F4 הם Goo Jun-pyo, Yoon Ji-hu, So Yi-jung ו- Song Woo-bin. Jun-pyo הוא מנהיג הקבוצה ובא ממשפחה עשירה. הוא גם השחצן וחם המזג מבין ה-F4. ג’י-הו הוא השני בפיקוד ויש לו לב טוב. יי-ג’ונג הוא חסר הדאגות והמסתורי ביותר מבין ה-F4. וו-בין היא ההגיונית והחביבה ביותר. ג’אן-די היא בחורה בעלת רצון חזק עם אישיות מבריקה. היא באה ממשפחה ענייה ומתקבלת לתיכון שינהווה במלגת שחייה. היא מתמודדת עם הרבה קשיים בבית הספר, אבל בסופו של דבר היא מוצאת חברות ואהבה.

העלילה

הסדרה עוקבת אחר יאן-די כשהיא פוגשת את ה-F4 ומתמודדת עם מכשולים שונים. ה-F4 בהתחלה עוינים לג’אן-די, אבל ג’ון-פיו מתאהב בה בהדרגה. עם זאת, לג’אן-די יש רגשות כלפי Ji-hu, והשניים מפתחים מערכת יחסים. בינתיים, חברו של ג’אן-די, Ga-eul, מאוהב ביי-ג’ונג, אך הוא אינו מסוגל להביע את רגשותיו. יאן-די עוזר לו להתוודות על רגשותיו, והשניים בסופו של דבר הופכים לזוג. וו-בין מאוהב בבחורה בשם צ’ו גא-עול, אבל היא מאוהבת בג’ון-פיו. כאשר ג’ון-פיו מבין זאת, הוא זז הצידה ונותן לצ’ו גא-אול להיות עם וו-בין.

צפו בפרקים המלאים

Boys Over Flowers זמין לצפייה בפרקים מלאים באינטרנט, כולל ביוטיוב וב-Viki. צפייה בפרקים מלאים היא דרך מצוינת להתעדכן בסדרה אם פספסת פרקים כלשהם. תוכל למצוא את הפרקים המלאים של Boys Over Flowers ב-YouTube על ידי חיפוש “Boys Over Flowers פרקים מלאים”. החיפוש יביא רשימה של סרטונים שתוכלו לצפות בהם בחינם. ל-Viki יש גם פרקים מלאים של Boys Over Flowers. לצפייה בהם היכנסו לאתר ויקי וחפשו את הסדרה. אתה יכול גם להוריד את אפליקציית Viki כדי לצפות בפרקים במכשיר הנייד שלך.

דעה אישית

Boys Over Flowers היא אחת הדרמות הקוריאניות האהובות עלי. אני אוהב את הדמויות והעלילה. הסיפור מרתק והדמויות חביבות מאוד. אני גם אוהב את הפסקול. השירים יפים ומוסיפים לתחושה הכללית של הסדרה.

שאלות ותשובות

ש: כמה פרקים יש ב-Boys Over Flowers? ת: לבנים מעל פרחים יש 25 פרקים. ש: איפה אני יכול לצפות בפרקים מלאים של Boys Over Flowers? ת: אתה יכול לצפות בפרקים מלאים של Boys Over Flowers ביוטיוב וב-Viki. ש: האם יש פסקול ל-Boys Over Flowers? ת: כן, יש פסקול ל-Boys Over Flowers. הוא מורכב משירים שונים שמוסיפים לתחושה של הסדרה.

סיכום

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009 בכיכובם של לי מין-הו, Ku Hye-sun, Kim Hyun-joong, Kim Bum, Kim Joon, וקים So-eun. הוא עוקב אחר סיפורה של גאום ג’אן-די, ילדה ממוצעת שמתקבלת לבית ספר פרטי יוקרתי לאחר שהצילה תלמיד שניסה להתאבד. שם היא פוגשת את ארבעת הבנים העשירים והמפונקים ביותר, הידועים כ-F4. הסדרה עוקבת אחר יאן-די כשהיא מוטרדת על ידי ה-F4 והמנהיג שלהם, גו ג’ון-פיו, שבסופו של דבר מתאהב בה. אתה יכול לצפות בפרקים המלאים של Boys Over Flowers ביוטיוב וב-Viki. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן