דף הבית » News » פרחים בעליית הגג עם כתוביות: מדריך מקיף לסרט המלא

פרחים בעליית הגג עם כתוביות: מדריך מקיף לסרט המלא

פרחים בעליית הגג עם כתוביות: מדריך מקיף לסרט המלא

פרחים בעליית הגג עם כתוביות: מדריך מקיף

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה אמריקאי המבוסס על הרומן בעל אותו השם משנת 1979 מאת VC אנדרוז. הסרט יצא לאקרנים ב-2014 ובכיכובם של קירנן שיפקה, מייסון דיי, אלן ברסטין והתר גרהם. הסיפור עוקב אחר ארבעה אחים שנשלחים לגור עם סבתם האכזרית לאחר שאמם נפטרה. בניסיון להסתיר את הילדים מאביה, הם נעולים בעליית גג, עם הבטחה לחופש אם יישארו חבויים.

הסרט מלא במתח, מסתורין ורגעים קורעי לב. הוא מספק פרספקטיבה ייחודית לחייהם של ארבעת האחים כשהם משלימים עם המציאות החדשה שלהם. עם כתוביות, הצופים יכולים לעקוב בצורה מדויקת יותר אחרי הסיפור ולהבין פרטים קטנים שאפשר לפספס בלעדיהם.

עלילת פרחים בעליית הגג עם כתוביות

הסרט מתחיל עם מותה של אם לארבעה ילדים, כריס, קאתי, קורי וקארי. בהלוויה, אביהם, כריסטופר דולנגנגר, אומר להם שאמם השאירה צוואה שתספק להם חיים טובים יותר. הוא לוקח אותם לגור עם סבתם הקפדנית, שגרה באחוזה גדולה ורחבה.

בהתחלה הם מתקבלים בזרועות פתוחות. אבל עד מהרה הם מבינים שסבתם לא חביבה כמו שהיא נראית. היא נועלת אותם בעליית גג ואומרת להם שהם חייבים להישאר מוסתרים מאבא שלהם או שהם ייקחו ממנה. בעליית הגג, ארבעת הילדים צריכים להתמודד עם רעב, קור ופחד. עד מהרה הם מגלים שסבתם מסתירה מהם סוד אפל.

הסרט עוקב אחר הילדים כשהם משלימים עם המציאות החדשה שלהם ומנסים למצוא דרך לצאת מעליית הגג. בעזרת כתוביות, הצופים יכולים להבין טוב יותר את הסיפור ולהתחבר לדמויות ברמה עמוקה יותר.

שחקנים של פרחים בעליית הגג עם כתוביות

קירנן שיפקה מככבת בתור קאתי, הבכורה מבין ארבעת האחים. היא זו שלוקחת אחריות בעליית הגג ומנסה לשמור על בטחון אחיה. מייסון דיי מככב בתור כריס, הבכור השני. הוא החזק מבין האחים ולעתים קרובות עומד מול סבתם. אלן בורסטין מככבת כסבתם הקפדנית, שמנסה להסתיר את הילדים מאביהם. הת'ר גרהם מככבת בתור אמם, המופיעה בפלאשבקים לאורך הסרט.

איפה לצפות בפרחים בעליית הגג עם כתוביות

פרחים בעליית הגג זמין לצפייה ב-Amazon Prime Video, iTunes, Google Play ו-Vudu. כל שירותי הסטרימינג הללו מציעים את הסרט עם כתוביות, כך שהצופים יכולים לעקוב בקלות אחר הסיפור ולהבין כל פרט.

שאלות ותשובות

על מה הסרט פרחים בעליית הגג?

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה על ארבעה אחים הנכלאים בעליית גג על ידי סבתם האכזרית. הסרט עוקב אחריהם כשהם משלימים עם המציאות החדשה שלהם ומנסים למצוא מוצא.

מי מככב בפרחים בעליית הגג?

בסרט מככבים קירנן שיפקה, מייסון דיי, אלן ברסטין והתר גרהם. שיפקה מככבת בתור קאתי, הבכורה מבין ארבעת האחים. דיי מככב בתור כריס, הבכור השני. ברסטין מככבת כסבתם הקפדנית, וגראהם מככבת בתור אמם, המופיעה בפלאשבקים לאורך הסרט.

איפה אני יכול לצפות בפרחים בעליית הגג עם כתוביות?

פרחים בעליית הגג זמין לצפייה ב-Amazon Prime Video, iTunes, Google Play ו-Vudu. כל שירותי הסטרימינג הללו מציעים את הסרט עם כתוביות, כך שהצופים יכולים לעקוב בקלות אחר הסיפור ולהבין כל פרט.

פרחים בעליית הגג עם כתוביות הוא סרט מסקרן ומותח. הוא מספק לצופים נקודת מבט ייחודית לחייהם של ארבעה אחים כשהם משלימים עם המציאות החדשה שלהם. עם כתוביות, הצופים יכולים לעקוב בצורה מדויקת יותר אחרי הסיפור ולהבין פרטים קטנים שאפשר לפספס בלעדיהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן