דף הבית » TOP10 » מה שאתה צריך לדעת על בנים רעים על פרחים

מה שאתה צריך לדעת על בנים רעים על פרחים

מה שאתה צריך לדעת על בנים רעים על פרחים

מה זה בנים רעים על פרחים?

Bad Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית ששודרה ב-SBS בין השנים 2009 עד 2010. היא מבוססת על סדרת המנגה היפנית "Hana Yori Dango" מאת יוקו קאמיו. התוכנית מתרכזת בארבעה גברים צעירים, עשירים ויפים שחברים במועדון אקסקלוסיבי בבית הספר התיכון היוקרתי שלהם. הם ידועים בתור "ארבעת הפרחים" והם הבנים הפופולריים ביותר בבית הספר. ההצגה עוקבת אחר חייהם והיחסים שהם יוצרים עם הדמויות הנשיות.

הדמויות המרכזיות

הדמויות הראשיות ב-Bad Boys Over Flowers הם ארבעת הפרחים:

  • לי מין-הו בתור גו ג'ון-פיו, מנהיג ארבעת הפרחים.
  • קים היון-ג'ונג בתפקיד יון ג'י-הו, חברו הטוב ביותר של גו ג'ון-פיו.
  • קים בום בתור So Yi-jung, החבר השקט והמסתורי של ארבעת הפרחים.
  • קים ג'ון בתור סונג וו-בין, בוי המשחק של הקבוצה.

הנשית הראשית היא Geum Jan-di, בגילומה של Ku Hye-sun. היא ילדה חרוצה וטובת לב ממשפחה ענייה שמתקבלת לתיכון שינהווה היוקרתי. עד מהרה היא נמשכת לעולמם של ארבעת הפרחים ולאורחות חייהם היוקרתיים.

סיפור האהבה

בתחילה, גו ג'ון-פיו עוין כלפי גאום ג'אן-די ורואה בה פולש לעולמו. עם זאת, ככל שהסדרה מתקדמת, הוא מתחיל להתאהב בה. בסופו של דבר הוא מבין שהוא לא יכול לחיות בלעדיה ועושה כל שביכולתו כדי לזכות באהבתה. בינתיים, גאום ג'אן-די מוצאת את עצמה נופלת לגו ג'ון-פיו, למרות הגישה המתנשאת והשתלטנית שלו.

סיפורי האהבה האחרים

ההצגה עוקבת גם אחר חברי ארבעת הפרחים ואחרי סיפורי האהבה שלהם. יון ג'י-הו מאוהבת בגאום ג'אן-די, אבל מבינה שהיא אוהבת את גו ג'ון-פיו ומחליטה לסגת אחורה. אז יי-ג'ונג מתאהב בבחורה מסתורית, אבל מערכת היחסים ביניהם מסובכת בגלל עברו. Song Woo-bin נופל על חבר ילדות שלו, אבל מערכת היחסים שלהם מופרעת בגלל תעלולי הפלייבוי שלו.

ערכות נושא

Bad Boys Over Flowers הוא סיפור על אהבה צעירה ועל מאבקי ההתבגרות. הוא נוגע בנושאים כמו המאבק בין עשירים לעניים, חשיבות הידידות והקושי לאזן בין אחריות וחלומות.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן רצה Bad Boys Over Flowers?
ת: Bad Boys Over Flowers שודר מ-2009 עד 2010 בסך הכל 25 פרקים. ש: מי הן הדמויות הראשיות ב-Bad Boys Over Flowers?
ת: הדמויות הראשיות ב-Bad Boys Over Flowers הם גו ג'ון-פיו (לי מין-הו), יון ג'י-הו (קים היון-ג'ונג), סו יי-ג'ונג (קים בום), וסונג וו-בין (קים ג'ון). ). הנשית הראשית היא Geum Jan-di (Ku Hye-sun). ש: אילו נושאים נחקרים ב-Bad Boys Over Flowers?
ת: Bad Boys Over Flowers בוחן נושאים כמו המאבק בין עשירים לעניים, חשיבות הידידות והקושי לאזן בין אחריות וחלומות.

סיכום

Bad Boys Over Flowers היא סדרה דרום קוריאנית אהובה שעדיין זכורה לטובה על ידי מעריציה. התוכנית לא רק מספרת סיפור אהבה כובש, אלא גם נוגעת בנושאים חשובים שעדיין רלוונטיים היום. אם אתם מחפשים תוכנית עם לב והומור, Bad Boys Over Flowers בהחלט שווה בדיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן