דף הבית » TOP10 » בנים מעל פרחים פרק 12 | בלוג ישראלי

בנים מעל פרחים פרק 12 | בלוג ישראלי

בנים מעל פרחים פרק 12 | בלוג ישראלי

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers, או האנה יורי דנגו, היא סדרת מנגה יפנית שנוצרה על ידי יוקו קמיו. המנגה עוקבת אחר חייהם של ארבעה בנים מיוחסים והילדה האחת שנכנסת לחייהם. הסיפור עוקב אחר הילדה, צוקושי מקינו, כשהיא מנווטת בעולם ה-F4, או ארבעת הבנים החזקים והעשירים ביותר בבית הספר שלה. Boys Over Flowers עובד לכמה סדרות טלוויזיה וסרטים, ויש לו קהל מעריצים גדול ומסור.

סיכום פרק 12

בפרק 12 של Boys Over Flowers, צוקושי וחברתה רואי הנאזאווה מותקפים על ידי קבוצת בריונים. צוקושי מצליח להדוף אותם ולהגן על רואי, אבל הוא מוכה קשות תוך כדי. צוקושי נלקחת לבית החולים, שם מחכים לה חבריה מה-F4. רואי, שנפגע מהתקיפה, פונה אף הוא לבית החולים. כשצוקושי מתעורר, היא המומה לראות את ה-F4 שם. היא מתעמתת עם חבריה על נוכחותם והם מסבירים שהם דאגו בשבילה. מצבו של רואי מתגלה כקשה, אך הוא צפוי להחלים מלא. בינתיים, חברו של צוקושי, יוקי, מודאג לצוקושי ומחליט להתעמת עם ה-F4 בנוגע למעורבותם בהתקפה. עד מהרה הוא מגלה שה-F4 לא היו מעורבים. עם זאת, מנהיג ה-F4, Tsukasa Domyoji, נחוש בדעתו לגלות מי עמד מאחורי המתקפה ולגרום להם לשלם.

ההחלמה של צוקושי

צוקושי מתחילה להתאושש מפציעותיה, אך נותרת מצולקת קשות מההתקפה. היא מתנחמת ב-F4 ומתחילה להיפתח אליהם. עד מהרה צוקושי מגלה שה-F4 שוכרים בלשים פרטיים כדי לחקור את המתקפה. צוקושי מתרגש מהאדיבות שלהם ומתחיל לסמוך עליהם.

החקירה של צוקאסה

צוקאסה היה חסר רחמים בחקירת הפיגוע. הוא מגלה שהמתקפה הוזמנה על ידי חברו לכיתה לשעבר של צוקושי, שיזוקה טודו. צוקושי המומה כשהיא לומדת את האמת, ונחושה לנקום.

הנקמה של צוקושי

צוקושי לוקחת את העניינים לידיים ומתעמתת עם שיזוקה. היא מאתגרת את שיזוקה לקרב ומביסה אותה. לאחר הקרב, שיזוקה מתנצלת על מעשיה ומבטיחה לעולם לא להטריד את צוקושי שוב.

התגובה של ה-F4

ה-F4 מתרשמים מהגבורה והנחישות של צוקושי. הם מציעים את תמיכתם וידידותם, וסוף סוף צוקושי נפתח בפניהם. בעזרת ה-F4, צוקושי מצליחה להתקדם מההתקפה ולהמשיך את חייה.

סיכום

בפרק 12 של Boys Over Flowers, צוקושי מותקף על ידי קבוצת בריונים ונשאר פצוע קשה. ה-F4 נחלצים להציל אותה ושוכרים בלשים פרטיים כדי לחקור את הפיגוע. בסופו של דבר צוקושי מגלה שחברה לכיתה לשעבר עמד מאחורי המתקפה, ומחליטה לנקום. בעזרת ה-F4, צוקושי מצליחה להביס את התוקף שלה ולהתקדם מההתקפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן