דף הבית » TOP10 » בנים מעל פרחים דרמה קוריאנית: כל מה שאתה צריך לדעת

בנים מעל פרחים דרמה קוריאנית: כל מה שאתה צריך לדעת

 

בנים מעל פרחים דרמה קוריאנית: כל מה שאתה צריך לדעת

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית פופולרית משנת 2009, המבוססת על סדרת המנגה היפנית בעלת אותו השם. זה היה להיט בדרום קוריאה, ומאז הפך לתופעה עולמית, כשהפופולריות שלו התפשטה למדינות רבות, כולל ארצות הברית וקנדה.

הסיפור

הסיפור של Boys Over Flowers סובב סביב ילדה ענייה בשם Geum Jan-di, שמתקבלת לבית הספר התיכון היוקרתי Shin Hwa לאחר שהצילה את חיי בנו של היו”ר שלו. שם היא פוגשת את ארבעת הבנים העשירים והפופולריים ביותר בבית הספר, ה-F4, ששולטים בבית הספר בעושרם ובכוחם. ג’אן-די מוצאת את עצמה במשולש אהבה בין מנהיג ה-F4, גו ג’ון-פיו, לחברו הטוב ביותר, יון ג’י-הו. הסדרה עוקבת אחר ג’אן-די כשהיא מנווטת במאבקי הכוח של ה-F4, כל זאת תוך כדי מאבק לאזן את תחושת המוסר שלה ואת רגשותיה כלפי הבנים. על הדרך היא לומדת שיעורים חשובים על חברות, נאמנות וחשיבות המשפחה.

הדמויות

הדמויות ב-Boys Over Flowers הן מהאהובות ביותר בטלוויזיה הדרום קוריאנית. במרכז הסיפור עומדת גאום ג’אן-די, ילדה טובת לב ועצבנית ממשפחה ענייה שנחושה לפלס את דרכה בעולם. היא בעלת רצון חזק ועצמאית, והנחישות שלה מעמידה אותה לעתים קרובות בסתירה ל-F4. ה-F4 הם ארבעת הבנים העשירים והפופולריים ביותר בתיכון שין הווה. הם מונחים על ידי Goo Jun-pyo, היורש של קבוצת Shinhwa וצ’יבול עשיר וחזק. אליו מצטרף יון ג’י-הו, אמן רגיש ומוכשר; אז יי-ג’ונג, נער משחק עם עבר בעייתי; ו- Song Woo-bin, חבר נאמן וחבר כנופיה לשעבר. הסדרה כוללת גם מספר דמויות משנה, כולל משפחתו של יאן-די וחברים קרובים, כמו גם הצוות והתלמידים של תיכון שין הווה.

ההשפעה

Boys Over Flowers היה להיט ענק בדרום קוריאה, והשפעתו מורגשת עד היום. הסדרה זכתה בהשקת הקריירה של רבים מכוכביה, כולל לי מין-הו, קים בום וקים היון-ג’ונג. הסדרה גם עוררה מגמה אופנתית בדרום קוריאה, כשהמעריצים החלו לחקות את הסגנון והלבוש של הדמויות. הסדרה גם יצאה לייצוא נרחב, והפכה ללהיט במדינות רבות. הוא עובד לסדרת לייב אקשן ביפן, טייוואן ותאילנד, ונעשה מחדש בהודו בשם Fanaa. הוא גם זכה לדיבוב במספר שפות, כולל אנגלית, ספרדית וצרפתית.

שאלות ותשובות

ש: מהו הז’אנר של Boys Over Flowers?

ת: בנים מעל פרחים היא סדרת דרמה קומדיה רומנטית.

ש: מהי שפת המקור של Boys Over Flowers?

ת: Boys Over Flowers הוא במקור בקוריאנית.

ש: עד כמה בנים על פני פרחים פופולריים?

ת: Boys Over Flowers הוא פופולרי להפליא, והפך לתופעה עולמית.

ש: כמה עונות של Boys Over Flowers נוצרו?

ת: לבנים מעל פרחים יש עונה אחת, שמורכבת מ-25 פרקים.

בשורה התחתונה

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית קלאסית שהפכה לתופעה כלל עולמית. הסדרה אהובה על הדמויות שלה, הסיפור הלבבי שלה והאסתטיקה המהנה והמסוגננת שלה. עם הפופולריות שלו ממשיכה לגדול, Boys Over Flowers בטוח יישאר קלאסיקה אהובה במשך שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן