דף הבית » TOP10 » סדרת בנים מעל פרחים: סקירה

סדרת בנים מעל פרחים: סקירה

סדרת בנים מעל פרחים: סקירה

מבוא

Boys Over Flowers (בקוריאנית: 꽃보다 남자; Hanja: 꽃보다 男子) היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009, בכיכובם של לי מין-הו, Ku Hye-sun, Kim Hyun-joong, Kim Bum, Kim Joon וקים So-eun. . הוא מבוסס על סדרת המנגה היפנית Boys Over Flowers (花より男子, Hana Yori Dango). הוא שודר במשך 25 פרקים ב-KBS2 מה-5 בינואר עד ה-31 במרץ, 2009.

עלילה

סדרה זו מספרת את סיפורה של גאום ג'אן-די, ילדה ענייה אך מלאת רוח שהתקבלה לבית הספר התיכון היוקרתי Shinhwa לאחר שהצילה חיי תלמיד. היא נחושה להפיק את המרב מההזדמנות הזו, אבל עד מהרה מוצאת את עצמה מסוכסכת עם ארבעת הנערים העשירים והמפונקים הידועים כ-F4. בתחילה עוינים כלפי יאן-די, הבנים הופכים בסופו של דבר לחברים ובני בריתה כשהיא מנווטת את דרכה בתיכון. הסיפור עוקב אחר ג'אן-די כשהיא מתמודדת עם קשיי ההתבגרות, הלחצים של בית הספר והיחסים המסובכים בין חברי F4 ודמויות אחרות. בדרך היא לומדת שיעורים חשובים, עומדת על שלה ומגלה את חוזק האופי שלה.

ה-F4

ה-F4 היא קליקה של ארבעה נערים עשירים ופופולריים בבית הספר התיכון Shinhwa. הם גו ג'ון-פיו (לי מין-הו), יון ג'י-הו (קים היון-ג'ונג), סו יי-ג'ונג (קים בום) וסונג וו-בין (קים ג'ון). גו ג'ון-פיו הוא המנהיג של ה-F4 והיורש של קבוצת Shinhwa, אחד הקונגלומרטים הגדולים בדרום קוריאה. הוא ידוע ביהירות ובמזג שלו, אבל הוא למעשה אדם אדיב בנשמה. יון ג'י-הו הוא החבר הכי מעודן בקבוצה והוא כנר מוכשר. הוא בנו של אמן מפורסם ונחשב לרומנטי ביותר מבין ה-F4. אז יי-ג'ונג הוא אמן, היורש של הגלריה לאמנות Sunam והחבר הכי מסתורי ב-F4. הוא ידוע במיומנות שלו במשחק "Go". Song Woo-bin הוא החבר היוצא ביותר בקבוצה והוא מייצר צרות. הוא בן למשפחה עשירה והוא שחקן כדורגל מוכשר.

Geum Jan-di

Geum Jan-di היא גיבורת הסדרה. היא ילדה ענייה אך חרוצה שמתקבלת לתיכון שינהווה לאחר שהצילה חיי תלמיד. היא נחושה להפיק את המרב מההזדמנות הזו, אבל עד מהרה מוצאת את עצמה מסוכסכת עם ה-F4. בתחילה, ג'אן-די מתנגשת עם ה-F4 ונחושה לעמוד על שלה. עד מהרה היא מבינה שמתחת ליהירותם והתנהגותם הרעה, ה-F4 הם למעשה אנשים אדיבים. עם הזמן, היא מפתחת איתם חברות קרובה ולומדת לקחים חשובים מהאינטראקציות שלה איתם.

יחסים

לאורך הסדרה היחסים בין הדמויות הופכים מורכבים יותר ויותר. יאן-די וג'ון-פיו מתחילים בתור אויבים, אך בהדרגה הופכים לחברים קרובים ולבסוף מתאהבים. ג'אן-די מפתחת גם ידידות קרובה עם Ji-hoo ו- Yi-jung, ומערכת יחסים מעורפלת יותר עם Woo-bin. הסדרה גם חוקרת את היחסים בין הדמויות האחרות. ג'י-הו ויי-ג'ונג מפתחים ידידות קרובה, בעוד שלוו-בין וג'ון-פיו יש מערכת יחסים מסובכת שמתפתחת עם הזמן.

פרקים

הסדרה מורכבת מ-25 פרקים, ששודרו ב-KBS2 מה-5 בינואר עד ה-31 במרץ 2009. הסדרה זכתה לפופולריות נרחבת, והתקבלה היטב על ידי הצופים והמבקרים כאחד.

קבלה

Boys Over Flowers זכתה להצלחה אדירה בדרום קוריאה, עם דירוג צפייה ממוצע של 30.6%. היא גם זכתה להערכה בינלאומית, כשהפופולריות שלה התפשטה למדינות אחרות באסיה. הסדרה זכתה לשבחים על הצילום, המשחק והפסקול שלה. זה גם צוין במסרים החיוביים שלו על ידידות, אהבה ומעקב אחר החלומות.

סיכום

Boys Over Flowers היא דרמה קוריאנית קלאסית שעמדה במבחן הזמן. הסדרה היא סיפור מרתק על חברות, אהבה ונחישות, והיא בטוח תשמח צופים בכל הגילאים. אם אתם מחפשים דרמה משעשעת ומעוררת השראה, Boys Over Flowers היא הבחירה המושלמת. למידע נוסף, צפו בסדרה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן