דף הבית » מגזין » חבר'ה על פרחים פרק 1: סקירה

חבר'ה על פרחים פרק 1: סקירה

חבר'ה על פרחים פרק 1: סקירה

הדמויות

Guys Over Flowers (בקוריאנית: 꽃보다 남자; ידוע גם בשם Boys Over Flowers) היא סדרת דרמה בטלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009 המבוססת על המנגה היפנית באותו השם. הסדרה עוקבת אחר חייהם של ארבעה תלמידים עשירים ומיוחסים בפנימייה יוקרתית. הדמויות הראשיות ב- Guys Over Flowers הם Gu Jun-pyo (Lee Min-ho), Yoon Ji-hoo (Kim Hyun-joong), So Yi- ג'ונג (קים בום), וסונג וו-בין (קים ג'ון). גו ג'ון-פיו הוא מנהיג ה-F4, קבוצה של ארבעה נערים עשירים ויפים השולטים בבית הספר. יון ג'י-הו הוא נשמה עדינה ואמנותית שמסורה לגו ג'ון-פיו. אז יי-ג'ונג הוא צעיר מסתורי ואקסצנטרי שמסתיר סוד. לבסוף, Song Woo-bin הוא שחקנית יוצאת דופן ורועשת שדואגת מאוד לחבריו.

פרק 1

הפרק הראשון של Guys Over Flowers מציג לצופים את עולם ה-F4 ואת החיים הכאוטיים שהם מנהלים. אנו רואים את Gu Jun-pyo וה-F4 זורעים הרס בבית הספר, ומטילים אימה על מורים ותלמידים כאחד. הם גם מראים לנו את תלמידי בית הספר, כולל הגיבור Geum Jan-di (Ku Hye-sun). אנו למדים שGeum Jan-di הוא תלמיד ממוצע ממשפחה רגילה. היא אאוטסיידר בבית הספר בגלל הרקע הדל וחוסר הכסף שלה. גו ג'ון-פיו מתעניין בה באופן מיידי, ועד מהרה היא מוצאת את עצמה מסתבכת בחייו של ה-F4. הפרק מסתיים עם צוק כשגו ג'ון-פיו מחליט להתעמת עם גאום ג'אן-די בסצנה דרמטית.

המשחק

המשחק בפרק הראשון של Guys Over Flowers הוא מהשורה הראשונה. ארבע הדמויות הראשיות מציגות כולן את תפקידיהן במיומנות רבה. לי מין-הו מרשים במיוחד בתור Gu Jun-pyo, שמגלם את הילד העשיר השחצן והשתלטני עם פגיעות פנימית. Ku Hye-sun טובה מאוד גם בתור Geum Jan-di, צעירה חזקה ונחושה עם לב טוב.

הסיפור

הסיפור של Guys Over Flowers הוא מהיר ומרתק. הפרק הראשון עושה עבודה מצוינת בהקמת העלילה והיכרות עם הצופים עם הדמויות הראשיות. זה גם מגדיר את הסכסוך בין Gu Jun-pyo ו-Geum Jan-di, שיניע את הסיפור קדימה בפרקים הקרובים.

המוזיקה

המוזיקה ב- Guys Over Flowers היא שילוב של מנגינות קלאסיות ומודרניות. זה עוזר לקבוע את מצב הרוח ולהוסיף לדרמה של הסצנות. שיר הנושא הפותח, "גן עדן" של טי-מקס, זכור במיוחד וניתן לזיהוי מיידי.

דעה אישית

ממש אהבתי את הפרק הראשון של Guys Over Flowers. הוא מלא ברומנטיקה, דרמה ומתח. הדמויות מעניינות וחביבות, והסיפור מרתק. זו דרמה קוריאנית קלאסית שאני ממליץ עליה בחום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן