דף הבית » מגזין » נערי הדרמה הקוריאנית מעל פרחים – סקירה כללית

נערי הדרמה הקוריאנית מעל פרחים – סקירה כללית

נערי הדרמה הקוריאנית מעל פרחים – סקירה כללית

נערי דרמה קוריאנית מעל פרחים – סקירה כללית

דרמה קוריאנית Boys Over Flowers, הידועה גם בשם Boys Before Flowers, היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית משנת 2009 ששודרה ב-KBS2. הוא מבוסס על סדרת המנגה היפנית באותו השם, שנכתבה על ידי יוקו קמיו. סדרת הדרמה עוקבת אחר חייהם של ארבעה נערים מיוחסים, עשירים ויפים של תיכון שנקרא Shinhwa High School.

העלילה

הדרמה מתרכזת סביב סיפורם של הנערים F4 מבית הספר התיכון Shinhwa והדמות הנשית הראשית, Geum Jan Di (בגילומו של Ku Hye Sun). יאן די היא ילדה ממוצעת שבאה ממשפחה ענייה ומקבלת מלגה לבית הספר היוקרתי. נערי F4 הם הבנים הפופולריים והחזקים ביותר בבית הספר והם מונחים על ידי המנהיג גו ג'ון פיו (בגילומו של לי מין הו). נערי ה-F4 ידועים כמציקים לכל מי שמעז להתייצב מולם. יאן די מגלה עד מהרה שנערי ה-F4 הם לא מה שהם נראים ושהם למעשה די פגיעים מתחת למראה החיצוני הקשוח שלהם. היא גם מגלה שלכל אחד יש את הסיפור והמאבק הייחודיים שלו. כאשר יאן די ונערי F4 מתקרבים, הם מוצאים את עצמם מסובכים במשולש אהבה שיעצב את חייהם לנצח.

הדמויות

הדרמה מתמקדת בדמויות הראשיות של יאן די, גו ג'ון פיו, גו ג'ון פיו (בגילומו של קים בום), יון ג'י הו (בגילומו של קים היון ג'ונג), ו-So Yi Jung (בגילומו של קים ג'ון). יאן די היא הדמות הנשית הראשית ומתוארת כאישה צעירה חזקה ועצמאית שעומדת על אמונותיה ונלחמת למען הצדק. גו ג'ון פיו הוא המנהיג של נערי ה-F4 ומוצג כילד עשיר ויהיר שמתאהב בסופו של דבר ביאן די. גו ג'ון פיו הוא השני בפיקודו והוא מוצג כילד עדין וטוב לב. יון ג'י הו הוא החבר השלישי ב-F4 והוא מוצג כילד רגיש ומופנם. אז יי יונג הוא החבר הרביעי ב-F4 והוא מוצג כילד מרדן ועצמאי.

ההשפעה והמורשת של בנים מעל פרחים

Boys Over Flowers היה להיט אדיר בדרום קוריאה והוא עדיין אהוב על המעריצים גם אחרי עשור מאז יציאתו לאור. הדרמה זוכה לפופולריות של גל Hallyu בדרום קוריאה והיא נחשבת לאחת הדרמות המשפיעות ביותר של זמנה. לדרמה יש פולחן גם בחלקים אחרים של אסיה והיא הולידה ספין-אוף, רימייקים ועיבודים רבים. הדרמה גם הותירה רושם מתמשך על תעשיות האופנה והמוזיקה בדרום קוריאה. הסדרה זכתה בזכות הפופולריות של K-Pop ו-K-dramas בדרום קוריאה ומחוצה לה. הטרנדים האופנתיים שזכו לפופולריות בדרמה עדיין מגמות היום, כמו המראה הייחודי של ה-F4 של ג'ינס רחב וסוודרים מצוידים.

שאלות ותשובות

ש: מהו הז'אנר של הדרמה?

ת: בנים מעל פרחים היא דרמה קומדיה רומנטית.

ש: כמה פרקים יש בסדרה?

ת: Boys Over Flowers מורכב מ-25 פרקים.

ש: האם יש עיבוד קולנועי לדרמה?

ת: כן, יש עיבוד קולנועי יפני משנת 2010 לדרמה בשם האנה יורי דנגו.

סיכום

Korean Drama Boys Over Flowers היא סדרת דרמה דרום קוריאנית משנת 2009 שעדיין אהובה על המעריצים גם אחרי עשור מאז יציאתה לאקרנים. הוא מבוסס על סדרת המנגה היפנית בעלת אותו השם ועוקב אחר סיפורם של ארבעה נערים מיוחסים, עשירים ויפים מבית ספר תיכון שנקרא Shinhwa High School והדמות הנשית הראשית שלהם, Geum Jan Di. סדרת הדרמה זכתה לפופולריות של גל Hallyu בדרום קוריאה והולידה ספין-אוף, רימייקים ועיבודים רבים. זה גם הותיר רושם מתמשך על תעשיות האופנה והמוזיקה בדרום קוריאה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן