דף הבית » מגזין » סקירה מקיפה של בנים מעל פרחים פרקים מלאים

סקירה מקיפה של בנים מעל פרחים פרקים מלאים

סקירה מקיפה של בנים מעל פרחים פרקים מלאים

בנים מעל פרחים: תקציר של הסדרה

Boys Over Flowers היא סדרת מנגה שוג'ו יפנית שנכתבה ואיירה על ידי יוקו קמיו. הסדרה עובדה לסדרת אנימה פופולרית ולסדרת דרמה לייב אקשן בטלוויזיה. הסדרה עוקבת אחר סיפורה של צוקושי מקינו, ילדה ממעמד הפועלים שלומדת באקדמיית Eitoku היוקרתית. צוקושי הוא אחד הסטודנטים הבודדים מרקע עני מבין תלמידי העילית המגיעים ממשפחות עשירות. בתחילה, צוקושי מציק ל"פרח 4", קבוצה של סטודנטים מהמשפחות העשירות ביותר. עם זאת, בסופו של דבר היא מנצחת אותם והם מתחילים להעריך את כוחה ונחישותה. צוקושי והפרח 4 בסופו של דבר הופכים לחברים ומתאהבים זה בזה. הסדרה עוקבת אחר העליות והמורדות של מערכות היחסים שלהם, חייהם והמאבקים שלהם נגד המשפחות העשירות. הסדרה היא קומדיה רומנטית המתמקדת בנושאים של חברות, אהבה והתגברות על מכשולים.

סקירת העלילה

הסיפור מתחיל כשצוקושי מקינו, נערה ממעמד הפועלים מרקע עני, לומדת באקדמיית Eitoku היוקרתית. היא מוצאת את עצמה במהירות מול הזעם של "פרח 4", קבוצה של סטודנטים ממשפחות עשירות. הפרח 4 מנוהל על ידי צוקאסה דומיוג'י, היורשת של קבוצת דומיוג'י. צוקושי נחושה לעמוד על שלה מול הבריונים והיא זוכה בסופו של דבר להערצתו של הפרח 4. הפרח 4 בא להעריך את כוחה ואומץ לבה והם להתיידד איתה. ככל שצוקושי והפרח 4 מתקרבים, הם מתחילים לפתח רגשות אחד כלפי השני ובסופו של דבר מתאהבים. לאורך הסדרה, צוקושי והפרח 4 מתמודדים עם מכשולים במערכות היחסים שלהם בשל הרקע השונה שלהם וההתערבות של המשפחות העשירות. הסדרה עוקבת אחר העליות והמורדות של מערכות היחסים שלהם, חייהם והמאבקים שלהם נגד המשפחות העשירות. הסדרה היא קומדיה רומנטית המתמקדת בנושאים של חברות, אהבה והתגברות על מכשולים.

דמויות

הדמויות הראשיות של הסדרה הן צוקושי מאקינו, צוקאסה דומיוג'י, רוי הנאזאווה, סוג'ירו נישיקדו ואקירה מימאסקה. צוקושי מקינו הוא הגיבור הראשי של הסדרה. היא בחורה נחושה, בעלת רצון חזק ממשפחת פועלים שנחושה לעמוד על שלה. בסופו של דבר היא זוכה להערצה של הפרח 4 ומתאהבת בטסוקאסה. Tsukasa Domyoji הוא מנהיג הפרח 4 והיורש של קבוצת Domyoji. בתחילה הוא עוין וגס רוח כלפי צוקושי, אבל בסופו של דבר הוא מתחיל להעריך את הכוח והאומץ שלה. Rui Hanazawa הוא תלמיד מסתורי ומושך שמסתיר את רגשותיו האמיתיים. יש לו מערכת יחסים מסובכת עם צוקושי ובסופו של דבר הוא מתאהב בה. Sojiro Nishikado הוא פלייבוי שפופולרי בקרב הנשים. בסופו של דבר הוא מתאהב בצוקושי ועומד לצידה כשהיא בצרות. אקירה מימאסקה הוא החבר הכי אינטליגנטי ומחושב בפרח 4. הוא בהתחלה עוין את צוקושי אבל בסופו של דבר בא לכבד אותה.

ערכות נושא

הנושאים העיקריים של Boys Over Flowers הם חברות, אהבה והתגברות על מכשולים. הסדרה מתמקדת במאבקים של צוקושי והפרח 4 כשהם מתמודדים עם מכשולים במערכות היחסים שלהם בשל הרקע השונה שלהם וההתערבות של המשפחות העשירות. הסדרה גם מדגישה את החשיבות של חברות ונאמנות בהתגברות על מכשולים. צוקושי והפרח 4 מסוגלים להתגבר על ההבדלים ביניהם ועל המכשולים בדרכם בגלל הנאמנות והידידות שלהם. הסדרה גם חוקרת את כוחה של אהבה לקרב בין אנשים. למרות הרקע השונה של הדמויות, האהבה מסוגלת לגשר על הפער ולקרב בין הדמויות. הסדרה גם בוחנת את הנושאים של משפחה, כיתה וזכות. הסדרה מדגישה את חשיבות המשפחה ובוחנת כיצד זכות ומעמד יכולים להשפיע על מערכות יחסים.

פרקים מלאים

Boys Over Flowers כולל בסך הכל 39 פרקים והוא מחולק לארבעה חלקים. החלק הראשון מורכב מפרקים 1-17, החלק השני מורכב מפרקים 18-35, החלק השלישי מורכב מפרקים 36-37, והחלק הרביעי מורכב מפרקים 38-39.

חלק 1: פרקים 1-17

חלק 1 מציג את צוקושי מקינו ועוקב אחריה כשהיא לומדת באקדמיית Eitoku היוקרתית. צוקושי מוצאת את עצמה במהירות מתמודדת עם זעמו של "פרח 4", קבוצה של סטודנטים ממשפחות עשירות. הפרח 4 מנוהל על ידי צוקאסה דומיוג'י, היורשת של קבוצת דומיוג'י. צוקושי נחושה לעמוד על שלה מול הבריונים והיא זוכה בסופו של דבר להערצתו של הפרח 4. הפרח 4 בא להעריך את כוחה ואומץ לבה והם להתיידד איתה. חלק 1 עוקב אחר צוקושי והפרח 4 כשהם לומדים בבית הספר, מתמודדים עם מכשולים ומתחילים לפתח רגשות אחד כלפי השני. החלק מסתיים עם תחילת מערכת היחסים של צוקושי וטסוקאסה.

חלק 2: פרקים 18-35

חלק 2 עוקב אחר צוקושי וטסוקאסה כשהם מתמודדים עם המכשולים במערכת היחסים שלהם בשל הרקע השונה שלהם וההתערבות של המשפחות העשירות. צוקושי וטסוקאסה מתמודדים עם אתגרים רבים, כולל התערבותה של אמו של צוקאסה, אי הסכמה של הוריו של צוקושי וקנאה של דמויות אחרות. החלק גם עוקב אחר חברי הפרח 4 האחרים כשהם מתמודדים עם האתגרים שלהם ומתאהבים בדמויות אחרות. חלק 2 מסתיים בכך שצוקושי וטסוקאסה מתגברים לבסוף על המכשולים שלהם ומאשרים מחדש את אהבתם זה לזה.

חלק 3: פרקים 36-37

חלק 3 עוקב אחר צוקושי וטסוקאסה כשהם מנסים לבנות עתיד ביחד. החלק עוקב אחר צוקושי וטסוקאסה כשהם פועלים לבנות חיים משותפים ולהתמודד עם ההתערבות המתמשכת של המשפחות העשירות. חלק 3 עוקב גם אחר חברי הפרח 4 האחרים כשהם רודפים אחר מערכות היחסים שלהם ומנסים לבנות לעצמם עתיד. חלק 3 מסתיים בכך שצוקושי וטסוקאסה מתגברים לבסוף על המכשולים בדרכם ומתקדמים ביחסים ביניהם.

חלק 4: פרקים 38-39

חלק 4 עוקב אחר צוקושי וטסוקאסה כשהם סוף סוף בונים עתיד ביחד. החלק עוקב אחר צוקושי וטסוקאסה כשהם פועלים לבנות חיים משותפים ולהתמודד עם ההתערבות המתמשכת של המשפחות העשירות. חלק 4 עוקב גם אחר חברי הפרח 4 האחרים כשהם רודפים אחר מערכות היחסים שלהם ומנסים לבנות לעצמם עתיד. חלק 4 מסתיים בכך שצוקושי וטסוקאסה מתגברים לבסוף על המכשולים בדרכם ובונים יחד עתיד.

Boys Over Flowers היא סדרת קומדיה רומנטית קלאסית העוקבת אחר העליות והמורדות של מערכות היחסים של צוקושי והפרח 4, חייהם ומאבקיהם מול המשפחות העשירות. הסדרה היא סיפור קלאסי של חברות, אהבה והתגברות על מכשולים והיא בטוח תשמח צופים בכל הגילאים. כדי לצפות בסדרה כולה, אתה יכול לבדוק את Boys Over Flowers ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן