דף הבית » מגזין » התופעה שהיא בנים מעל פרחים

התופעה שהיא בנים מעל פרחים

התופעה שהיא בנים מעל פרחים

בנים מעל פרחים: תופעה דרום קוריאנית

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית המבוססת על המנגה היפנית באותו שם. הסדרה, שעלתה לאוויר לראשונה ב-2009, זכתה לפופולריות עצומה במהלך השנים, הן בדרום קוריאה מולדתה והן מחוצה לה. הוא מספר את סיפורה של נערה צעירה, גאום יאן די, שמתקבלת לבית ספר תיכון אקסקלוסיבי למיוחסים. שם היא פוגשת את ה-F4, ארבעה מהבנים העשירים והפופולריים ביותר בבית הספר. הסדרה עוקבת אחר הדמויות כשהן גדלות ולומדים על אהבה, חברות ומשפחה.

הפופולריות של בנים על פני פרחים

מאז הופעת הבכורה שלו ב-2009, Boys Over Flowers הפכה לתופעה תרבותית, עם קהל עוקבים עצום בדרום קוריאה ובמקומות אחרים בעולם. הסדרה נתנה השראה למספר ספין-אוף, כולל סדרת 2018 Boys Over Flowers עונה 2, העוקבת אחר הדמויות כשהן לומדות בקולג'. הסדרה גם הולידה מספר סרטים ודרמות, כולל הסרט הסיני מ-2017 "Never Gone". בנוסף, הסדרה זכתה לפופולריות של האסתטיקה של "ילד הפרחים" בדרום קוריאה, המאופיינת בצבעים עזים, ביגוד מסוגנן ושימוש באיפור.

צוות הבנים מעל פרחים

בסדרה מככבים מספר שחקנים דרום קוריאנים פופולריים, ביניהם לי מין הו בתפקיד גו ג'ון פיו, קים היון ג'ונג בתפקיד יון ג'י הו, קים בום בתפקיד So Yi Jung, וקים ג'ון בתור סונג וו בין. חברי צוות נוספים כוללים את Ku Hye Sun בתור Geum Jan Di, Kim So Eun בתור Chu Ga Eul, וקים היון ג'ו בתור Oh Min Ji. בסדרה יש גם מספר כוכבים אורחים, ביניהם Uee בתור Yoo Hye Jung, Park Shin Hye בתור Min Seo Hyun, ולי הונג קי בתור Ahn Jae Hyeon.

בנים מעל פרחים וגל האליו

לעתים קרובות מיוחס לזכות Boys Over Flowers כעזרה לפופולריות של גל Hallyu, או "הגל הקוריאני". מונח זה מתייחס לפופולריות ההולכת וגוברת של התרבות הקוריאנית ברחבי העולם, ו-Boys Over Flowers זוכה לזכותו בסיוע להפצת התרבות הקוריאנית למדינות אחרות. הסדרה זכתה גם בסיוע להפיכת האסתטיקה של "נער הפרחים" לפופולריות בדרום קוריאה, כמו גם בסיוע להניע את הקריירה של רבים מחברי השחקנים שלה.

ההשפעה של בנים על פרחים

ל-Boys Over Flowers הייתה השפעה מתמשכת על התרבות הדרום קוריאנית. הסדרה זכתה לזכותה בסיוע לפופולריות של האסתטיקה של "נער הפרחים" בדרום קוריאה, כמו גם בסיוע להניע את הקריירה של רבים מחברי השחקנים שלה. הסדרה זכתה גם בסיוע לפופולריות של גל Hallyu, או "הגל הקוריאני". הסדרה זכתה לשבחים על המנהיג הנשי החזק שלה, הצגת הידידות והרומנטיקה שלה והאלמנטים הקומיים שלה.

איפה לצפות בבנים מעל פרחים

Boys Over Flowers זמין להזרמה בנטפליקס, Viki ושירותי סטרימינג אחרים.

טייק אווי מפתח

  • Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית המבוססת על המנגה היפנית באותו שם.
  • הסדרה הפכה לתופעה תרבותית, עם קהל עוקבים עצום בדרום קוריאה ובמקומות אחרים בעולם.
  • הסדרה זכתה לזכותה בסיוע לפופולריות של גל Hallyu, או "הגל הקוריאני".
  • הסדרה זכתה לשבחים על המנהיג הנשי החזק שלה, הצגת הידידות והרומנטיקה שלה והאלמנטים הקומיים שלה.
  • Boys Over Flowers זמין להזרמה בנטפליקס, Viki ושירותי סטרימינג אחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן