דף הבית » News » צמח עם פרחים גדולים: הפרג

צמח עם פרחים גדולים: הפרג

צמח עם פרחים גדולים: הפרג

היופי של הפרג

הפרג הוא פרח ייחודי ויפהפה בעל עלי כותרת גדולים ועדינים. זהו סמל של זיכרון, שלום ויופי ברחבי העולם. בארצות הברית, פרגים הם סמל ליום הזיכרון ומכבדים את מי ששירתו בצבא. בבריטניה, פרגים הם סמל ליום הזיכרון ומכבדים את אלו שמתו במלחמה. לפרג היסטוריה ארוכה ויופיו זכה להערצה עוד מימי קדם. היוונים והרומאים הקדמונים השתמשו בפרג בתרופות שלהם ולקישוט. המצרים הקדמונים השתמשו בפרג בטקסים הדתיים שלהם. הפרג לא רק יפה אלא יש לו גם שימושים רפואיים. הפרג משמש ברפואה ההומאופתית להורדת חום, דלקות וכאבים. הפרג משמש גם ברפואה הסינית המסורתית להפחתת חרדה ומתח.

איך לגדל פרגים

פרג קל לגידול ודורש מעט מאוד טיפול. הזמן הטוב ביותר לשתול פרגים הוא באביב. שתלו את זרעי הפרג במקום שטוף שמש והשקו אותם בקביעות. ברגע שהפרחים מתחילים לפרוח, אתה יכול ליהנות מהיופי שלהם. פרגים צריכים אדמה מנוקזת היטב והרבה אור שמש. כדי למנוע מהפרגים להתפשט יותר מדי, אפשר להוסיף שכבת חיפוי סביב הצמחים. זה יעזור להרחיק את העשבים ולוודא שהפרגים מקבלים את החומרים המזינים שהם צריכים כדי לגדול.

טיפול בפרגים

חשוב לטפל היטב בפרגים כדי להבטיח צמח בריא ושפע של פרחים. השקיית פרגים באופן קבוע חשובה. ודא שהאדמה לחה אך לא רטובה. אם מזג האוויר חם במיוחד, ייתכן שיהיה עליך להשקות את הפרגים לעתים קרובות יותר. גם דישון פרגים חשוב. השתמשו בדשן מאוזן פעם בחודש כדי להבטיח שהפרגים יקבלו את חומרי ההזנה הדרושים להם. חשוב גם להדוף את הפרגים. משמעות הדבר היא הסרת הפרחים המתים מהצמח כדי להבטיח שהם ימשיכו לפרוח.

סוגי פרגים

ישנם סוגים רבים ושונים של פרגים. הסוג הנפוץ ביותר של פרג הוא Papaver somniferum, הידוע גם בשם פרג האופיום. סוג זה של פרג משמש לייצור אופיום והוא לא חוקי במדינות רבות. סוגים אחרים של פרגים כוללים את פרג קליפורניה, פרג התירס ופרג האופיום. פרג קליפורניה הוא פרח יליד מערב ארצות הברית. יש לו פרחים צהובים, כתומים או אדומים בהירים והוא מעדיף אזורים יבשים ושטופי שמש. פרג התירס הוא פרח אדום בוהק שמקורו באירופה. הוא מעדיף אזורים קרירים ולחים וניתן למצוא אותו גדל בשדות ובצדי דרכים.

גידול פרגים ליופי וזיכרון

פרגים הם פרח יפהפה וייחודי עם היסטוריה ארוכה ועשירה. הם קלים לגידול ודורשים מעט מאוד טיפול. שתילת פרגים היא דרך מצוינת להביא יופי לגינה שלך ולכבד את מי ששירתו בצבא או מתו במלחמה. למידע נוסף על פרגים וכיצד לגדל אותם, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . לצפייה בסרטונים על פרגים, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן