דף הבית » News » פרחים שאתה לא יכול לקטוף

פרחים שאתה לא יכול לקטוף

. פרחים שאתה לא יכול לקטוף

מהם הפרחים שאתה לא יכול לקטוף?

עבור רבים מאיתנו, קטיף פרחים הוא בילוי שאנו נהנים ממנו במהלך החודשים החמים של השנה. בין אם זה פרח בר בודד בטיול, או זר פריחה מהגינה, קטיף פרחים הוא דרך מצוינת ליהנות מהיופי של הטבע. עם זאת, ישנם כמה פרחים שאסור לקטוף בשום פנים ואופן. פרחים אלו מוגנים על ידי חוקים ותקנות שונים, וקטיפתם עלולה להוביל לקנסות פוטנציאליים או אפילו למאסר. כדי להבטיח שאינכם עוברים על החוק, חשוב לדעת אילו פרחים אסור לכם לקטוף.

מדוע פרחים אלו מוגנים?

הפרחים המוגנים בחוק הם בדרך כלל אלה שהם מינים בסכנת הכחדה או ילידי אזור. על ידי הגנה על פרחים אלה, זה עוזר לשמר את המינים ולמנוע מהם להיכחד. בנוסף, זה עוזר למנוע קצירת יתר ולהבטיח שהפרחים הללו יהיו זמינים להנאת הדורות הבאים.

אילו פרחים מוגנים?

כשמדובר בפרחים שאסור לקטוף, ישנם מינים שונים ברחבי העולם. להלן כמה מהפרחים המוגנים הנפוצים ביותר:

פעמונים כחולים

פעמונים כחולים הם סוג של פרחי בר שמקורם בבריטניה ובאירלנד. בבריטניה, פעמוניות כחולות מוגנות על ידי חוק חיות הבר והכפר 1981, האוסר על קטיף של פעמוניות בר. המשמעות היא שאם תיתפס קוטף פעמונים, אתה עלול לקבל קנס.

סחלב מערבי לבן ללא שוליים

הסחלב הלבן הלבן ללא שוליים המערבי הוא מין מוגן בארצות הברית ובקנדה. הפרח העדין הזה נמצא רק בכמה אזורים בארצות הברית, ונחשב בסכנת הכחדה. ככזה, זה לא חוקי לקטוף את הפרח הזה, ואם נתפס אתה עלול לקבל קנס או מאסר.

סגוארו קקטוס

קקטוס הסגוארו הוא יליד מדבר סונורה באריזונה, והוא נחשב בסכנת הכחדה. זה לא חוקי לקטוף את הקקטוס הזה, ואם נתפס עושה זאת, אתה עלול לקבל קנס או מאסר.

צמח כד

צמח הכד הוא צמח טורף שמקורו בצפון אמריקה, ונחשב בסכנת הכחדה. זה לא חוקי לקטוף את הצמח הזה, ואם נתפס עושה זאת, אתה עלול לקבל קנס או מאסר.

השוואה מהירה

פֶּרַח מקום מוגן על ידי עוֹנֶשׁ
פעמונים כחולים בריטניה ואירלנד חוק חיות הבר והכפר 1981 בסדר גמור
סחלב מערבי לבן ללא שוליים ארצות הברית וקנדה חוק מינים בסכנת הכחדה קנס/זמן מאסר
סגוארו קקטוס מדבר סונוראן באריזונה חוק מינים בסכנת הכחדה קנס/זמן מאסר
צמח כד צפון אמריקה חוק מינים בסכנת הכחדה קנס/זמן מאסר

כאשר מדובר בקטיף פרחים, חשוב להיות מודעים לאילו פרחים מוגנים. על ידי הבנה אילו פרחים אסור לקטוף, אתה יכול לעזור להגן על מינים אלה ולהבטיח את הישרדותם לדורות הבאים. גם אם אינכם נמצאים במדינה בה פרחים אלו מוגנים, חשוב תמיד לכבד את הטבע שסביבכם ולא לקטוף פרחים אלא אם כן יש לכם אישור לכך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן