דף הבית » מגזין » סדנת שזירת פרחים – הכינו זר יפה לראש

סדנת שזירת פרחים – הכינו זר יפה לראש

סדנת שזירת פרחים – הכינו זר יפה לראש

צור זר פרחים מרשים

עם הקיץ בפריחה מלאה, זה הזמן המושלם ליצור זר פרחים יפהפה. סדנת שזירת פרחים קלה למעקב תראה לך איך להכין זר מהמם שיסובב ראשים בכל מקום שתלך.

אסוף את הציוד שלך

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את הציוד שאתה צריך עבור פרויקט שזירת הפרחים שלך. תזדקק למספריים, חוט, סרט ומגוון פרחים שונים. אתה יכול להשתמש בפרחים טריים או מלאכותיים – שניהם עובדים נהדר.

שלב 1: חתוך את החוט

התחל על ידי חיתוך מספר חתיכות של חוט. תצטרך מספיק חוט כדי ליצור עיגול שמתאים סביב הראש שלך. ודא שפיסות החוט ארוכות מספיק כדי לחפוף כאשר אתה מחבר אותם יחד.

שלב 2: חבר את החוט

לאחר שחתכת את פיסות החוט שלך, חבר אותן יחד ליצירת עיגול. השתמש בסרט כדי לאבטח אותם במקומם. ודא שהעיגול מהודק ומתאים היטב סביב ראשך.

שלב 3: התחל לארוג

עכשיו אתה מוכן להתחיל לשזור את הפרחים. התחל בלקיחת פרח אחד ולעטוף את הגבעול סביב החוט. אבטח אותו במקומו עם סרט. המשך לשזור את הפרחים מסביב לחוט, תוך כדי הוספת סרט נוסף.

שלב 4: הוסף את הגימור

לאחר שסיימתם לשזור את הפרחים, תוכלו להוסיף את הגימור. השתמש בחוט וסרט כדי להדק את קצוות הזר. אתה יכול גם להוסיף חתיכות קטנות של סרט או בד למגע דקורטיבי.

תהנה מזר ראש הפרחים שלך

כשתסיים, יהיה לך זר פרחים יפהפה המושלם לקיץ. תלבש אותו לחוף הים או לאירוע מיוחד ותהיה בטוח שתסובב את הראש. למידע נוסף על שזירת פרחים, מצא מידע נוסף בויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן