דף הבית » מגזין » איך להכין זר ראש ליום הולדת

איך להכין זר ראש ליום הולדת

איך להכין זר ראש ליום הולדת

מה אתה צריך כדי להכין זר ראש

הכנת זר ראש ליום הולדת מיוחד היא משימה פשוטה וקלה. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל זה כמה פרחים טריים, זוג מספריים וקצת סרט או חוט. ייתכן שתרצה להחזיק סרט פרחוני בהישג יד, מכיוון שזה יעזור לאבטח את הפרחים יחד. ברגע שיש לך את כל הציוד שלך, אתה מוכן להתחיל להרכיב את זר הראש שלך.

שלב 1: חיתוך והכנת הפרחים שלך

הצעד הראשון הוא לחתוך את כל הפרחים שלך לאורך הרצוי. כדאי לנסות לעשות את הגבעולים בערך באותו אורך כדי שהזר יראה אחיד. לאחר שגזרת את כל הפרחים, תוכל להתחיל להכין אותם לזר הראש. זה עשוי לכלול הסרת עלים או גבעולים עודפים שעלולים לבלוט החוצה.

שלב 2: סידור הפרחים

לאחר שחותכים ומכינים את כל הפרחים, אפשר להתחיל לסדר אותם לזר פרחים. התחל בסידור הפרחים במעגל סביב עטרת הראש. הקפד לאבטח את הפרחים עם סרט פרחוני או חוט כך שהם יישארו במקומם. לאחר שתהיו מרוצים מהסידור, תוכלו לעבור לשלב השלישי.

שלב 3: הצמדת הסרט או החוט

לאחר שהפרחים מסודרים ומאובטחים במקומם, הגיע הזמן לחבר את הסרט או החוט. קח קצה אחד של הסרט או החוט וקשר אותו סביב עטרת הראש. לאחר מכן, קשרו את הקצה השני של הסרט או החוט סביב צרור הפרחים. זה יעזור לשמור את הפרחים במקום וגם יוסיף מגע דקורטיבי נחמד.

גימור

לאחר שצמידו לכם את הסרט או החוט, תוכלו להתחיל להוסיף את הגימור לזר הראש. זה עשוי לכלול הוספת כמה פרחים נוספים, עלים או פריטים דקורטיביים אחרים. אולי כדאי גם להוסיף הודעת יום הולדת מיוחדת או כרטיס לזר.

הצגת זר הראש

לאחר שסיימתם להכין את זר הראש, הגיע הזמן להציג אותו למישהו המיוחד. דאגו להציג אותו בצורה מיוחדת כדי שייזכר לשנים הבאות. זר ראש הוא דרך מצוינת להראות למישהו שאכפת לך ביום המיוחד שלו. הכנת זר ראש ליום הולדת היא דרך קלה ויצירתית להראות למישהו שאכפת לך. בעזרת האספקה הנכונה וכמה צעדים פשוטים תוכלו ליצור מתנה יפה וייחודית שתיזכר לשנים הבאות. למידע נוסף על זרי ראש, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן