דף הבית » מגזין » הכנת זר פרחים לראש בצפון תל אביב

הכנת זר פרחים לראש בצפון תל אביב

הכנת זר פרחים לראש בצפון תל אביב

הכנת זר פרחים לראש בצפון תל אביב

בין אם אתם מחפשים להרשים מישהו מיוחד או סתם רוצים להפתיע חבר, שום דבר לא אומר "אכפת לי" ממש כמו זר פרחים יפהפה. אם אתם בצפון תל אביב, יש המון חנויות פרחים נפלאות שיכולות לספק לכם זר מהמם. אבל אם אתה רוצה לעשות את המייל הנוסף ולעשות משהו מיוחד באמת, למה שלא תפנה את הזמן להכין זר משלך? כך מכינים זר פרחים מהמם לראש בצפון תל אביב.

בחירת הפרחים הנכונים

המפתח להכנת זר פרחים יפה הוא לבחור את הפרחים הנכונים. כשאתה בוחר פרחים לזר שלך, חפש צבעים בהירים ותוססים ומגוון צורות וגדלים. קחו בחשבון גם את העונה; ייתכן שפרחים מסוימים יהיו זמינים רק בתקופות מסוימות של השנה. פרחים פופולריים לזרי פרחים בצפון תל אביב כוללים ורדים, פרגים, חבצלות וחינניות.

סידור הזר

לאחר שבחרתם את הפרחים לזר שלכם, הגיע הזמן לסדר אותם. התחל בקיבוץ פרחים דומים יחד וסידורם בצורת מניפה. לאחר מכן, הוסף את הפרחים הגבוהים ביותר במרכז, אחריהם את הפרחים הבינוניים, ולאחר מכן את הפרחים הקטנים ביותר. לבסוף, השלימו את הרווחים עם ירק או פרחי מילוי.

עוטפים את הזר

לאחר שהזר שלך מסודר, הגיע הזמן לעטוף אותו. התחל מליפוף שכבה של נייר טישו סביב גבעולים של הזר. לאחר מכן, עטפו שכבת חוט סביב בסיס הזר. אם תרצה, אתה יכול גם להוסיף סרט דקורטיבי או קשת.

טיפול בזר שלך

לאחר השלמת הזר שלך, השלב האחרון הוא לטפל בו. כדי שהפרחים שלכם ייראו במיטבם, הקפידו להרחיק אותם מאור שמש ישיר ומחום. החליפו את המים באגרטל כל יום, וקצצו את הגבעולים כל יומיים-שלושה. לבסוף, ערפל את הפרחים במים כל יום או יומיים כדי שהם ייראו רעננים ותוססים. הכנת זר פרחים לראש בצפון תל אביב היא דרך מצוינת להראות למישהו מיוחד שאכפת לך. עם קצת זמן ומאמץ תוכלו ליצור זר פרחים מהמם שיגרום לכל מקבל לחייך. אז למה לא לנסות? עם הפרחים הנכונים, קצת יצירתיות וקצת אהבה, תוכלו להכין זר יפהפה שיביא שמחה לכל מי שיקבל אותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן