דף הבית » ויראלי » מתכון לקאפקייקס מעוטרים בזילוף פרחים

מתכון לקאפקייקס מעוטרים בזילוף פרחים

מתכון לקאפקייקס מעוטרים בזילוף פרחים

מתכון לקאפקייקס מעוטרים בזילוף פרחים

רכיבים

  • 2 כפות של קמח
  • 1 כפית אבקת אפייה
  • 1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1/4 כפית מלח
  • 2 ביצים גדולות
  • 3/4 כוס סוכר מגורען
  • 1 כוס חמאה, מומסת
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס חמאה
  • 1/2 כוס פירות יער טריים או קפואים לבחירתכם
  • 1/4 כוס פרחים אכילים מגוונים

הוראות

  1. מחממים תנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית מאפינס של 12 כוסות.
  2. בקערה בינונית מנפים יחד קמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
  3. בקערה גדולה טורפים ביצים במיקסר חשמלי עד לקבלת קצף בהירה. מקציפים סוכר בהדרגה עד שהתערובת סמיכה וצבעה בהיר. טורפים פנימה חמאה, וניל וחלב עד לקבלת תערובת אחידה.
  4. בעזרת כף עץ, מערבבים חומרים יבשים לתוך התערובת הרטובה עד שהם פשוט מתערבבים. אין לערבב יתר על המידה. מקפלים בעדינות פנימה פירות יער.
  5. ממלאים תבנית מאפינס מוכנה ל-3/4 מלאה בבלילה. מפזרים את החלק העליון בפרחים אכילים.
  6. אופים בתנור שחומם מראש במשך 20 עד 25 דקות, או עד שהחלק העליון משחמם קלות וקיסם הננעץ במרכז הקאפקייק יוצא נקי.
  7. מצננים קאפקייקס בתבנית המאפינס למשך 5 דקות. מעבירים לרשת לצינון מלא.
  8. תהנה!

הכנת קאפקייקס מעוטרים בזילוף פרחים היא דרך מצוינת להוסיף נופך של יופי ותחכום לקינוח שלכם. השילוב של הקאפקייק המתוק והלח והפרחים היפים והצבעוניים יהוו מצגת מהממת. בנוסף, זה קל להפתיע לעשות! מתכון זה יספק לכם הוראות שלב אחר שלב ליצירת הפינוקים היפים והטעימים הללו. תזדקק לכמה מרכיבים פשוטים כגון קמח לכל מטרה, אבקת אפייה, סודה לשתייה, מלח, ביצים, סוכר, חמאה, תמצית וניל, חלב דשא ופירות יער טריים או קפואים לבחירתך. תצטרך גם כמה פרחים אכילים כדי לפזר מעל. הצעד הראשון הוא לחמם מראש את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) ולשמן תבנית מאפינס של 12 כוסות. לאחר מכן, בקערה בינונית, מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח. בקערה גדולה טורפים את הביצים במיקסר חשמלי עד לקבלת קצף בהירה. מקציפים בהדרגה את הסוכר עד שהתערובת סמיכה וצבעה בהיר. מקציפים פנימה את החמאה, הווניל והחמאה עד לקבלת תערובת אחידה. בכף עץ מערבבים את החומרים היבשים לתוך התערובת הרטובה עד שהם מתערבבים. היזהרו לא לערבב יתר על המידה. מקפלים פנימה בעדינות את פירות היער. ממלאים את תבנית המאפינס המוכנה ל-3/4 מלאה בבלילה ומפזרים את החלק העליון בפרחים אכילים. אופים בתנור שחומם מראש במשך 20 עד 25 דקות, או עד שהחלק העליון מזהיב קלות וקיסם הננעץ במרכז הקאפקייק יוצא נקי. מצננים את הקאפקייקס בתבנית המאפינס למשך 5 דקות ולאחר מכן מעבירים אותם לרשת לצינון מלא. לאחר התקררות, אתה יכול ליהנות מהקאפקייקס שלך מקושטים עם פזר פרחים! המתכון הפשוט הזה מושלם לכל אירוע. בין אם אתם מארחים מסיבה, מביאים קינוח לארוחת ערב או סתם רוצים להפגין את כישורי האפייה שלכם, הקאפקייקס האלה בטוח ירשימו. והכי טוב, תוכלו להתאים את המתכון לפי הטעם וההעדפות שלכם. הוסף סוגים שונים של פירות יער ופרחים אכילים כדי להפוך את זה לשלך. אז אל תיבהל על ידי הכנת קאפקייקס מעוטרים בזילוף של פרחים. עם המתכון הזה תוכלו ליצור פינוק מהמם וטעים שירגש את האורחים שלכם. אז קדימה ותתחילו לאפות! כדי ללמוד עוד על אפייה עם פרחים אכילים, עיין בסרטון זה לקבלת טיפים וטריקים נוספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן