דף הבית » הכי מדובר » איך למנוע מהכלב שלך לעמוד על פרחים

איך למנוע מהכלב שלך לעמוד על פרחים

איך למנוע מהכלב שלך לעמוד על פרחים

איך לשמור על הכלב שלך שלא יעמוד על פרחים

חברך הפרוותי בעל ארבע הרגליים אולי הוא בן לוויה האהוב עליך, אבל אתה לא רוצה שהם יעמדו על הפרחים שלך! חשוב ללמד את הכלב שלך את הגבולות הנכונים ולמנוע מהם להרוס את הגינה שלך. להלן מספר טיפים למניעת עמידה של הכלב שלך על פרחים:

לאמן את הכלב שלך

אילוף הכלב שלך הוא הצעד הראשון במניעת עמידה על פרחים. אם לכלב שלכם יש אימון צייתנות בסיסי, עליו להבין פקודות כמו "הישאר" או "עזוב אותו" כשהם מתקרבים לערוגה. אתה יכול גם ללמד אותם לשבת או לשכב כשהם מתקרבים לפרחים.

ספק הסחות דעת

אם הכלב שלך עדיין מתקרב מדי לפרחים, נסה לספק הסחות דעת. מקם כמה מהצעצועים האהובים עליהם בקרבת מקום, כך שיהיו סבירים יותר לשחק עם אלה במקום לעמוד על הפרחים. אתה יכול גם להניח פינוק קטן או שניים סביב הערוגה כדי לפתות אותם הרחק מהפרחים.

צור מחסום פיזי

יצירת מחסום פיזי סביב הערוגה היא עוד דרך מצוינת להרחיק את הכלב שלך. אתה יכול להשתמש בגדר או סוג אחר של מתחם כדי להרחיק את הגור שלך מהפרחים. אם אין לך מקום או תקציב לגדר, אתה יכול גם לנסות להשתמש בכיסוי צמחי או רשת רשת כדי לשמור על בטיחות הפרחים.

שים עין על הכלב שלך

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, חשוב לפקוח עין על הגור ולוודא שהוא לא מתקרב יותר מדי לפרחים. השגיח על הכלב שלך כשהוא בגינה וודא שהוא לא עומד על הפרחים או חופר סביבם. בדרך זו, אתה יכול להתערב ברגע שאתה מבחין שהם מתקרבים מדי.

צור אסוציאציה חיובית

לבסוף, אתה יכול ליצור אסוציאציה חיובית עם הערוגה על ידי תגמול הגור שלך כאשר הוא מתרחק. בכל פעם שהגור שלך שומר מרחק מהפרחים, תן לו פינוק או שבחים מילוליים. זה יעזור להם להבין שההתרחקות מהפרחים היא ההתנהגות הנכונה.

עם העצות האלה, אתה אמור להיות מסוגל למנוע מהגור שלך לעמוד על הפרחים שלך. רק זכרו לאמן אותם, לספק הסחות דעת, ליצור מחסום פיזי, לפקוח עליהם עין וליצור אסוציאציה חיובית עם הפרחים. עם קצת סבלנות ועקביות, הגור שלך יבין במהרה שהפרחים אינם מוגבלים.

טיפים נוספים להרחקת הכלב מפרחים

הנה כמה טיפים נוספים שיעזרו להרחיק את הגור שלך מהפרחים:

  • ודא שלגור שלך יש הרבה פעילות גופנית וגירוי נפשי.
  • שמור על ערוגת הפרחים נקייה וללא פסולת.
  • תן לגור שלך הרבה צעצועים ופינוקים ללעוס כדי להעסיק אותו.
  • לעולם אל תעניש את הגור שלך על כך שהוא מתקרב מדי לפרחים.
  • צור אזור ייעודי עבור הגור שלך לחפור או לשחק.
  • נסה להשתמש בתרסיס מר כדי להרחיק את הגור שלך מהפרחים.

עם העצות האלה, אתה אמור להיות מסוגל למנוע מהגור שלך לעמוד על הפרחים שלך. חשוב להיות סבלניים ועקבי בגישה שלך, ובקרוב הגור שלך יבין את הגבולות ויתרחק מהפרחים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן