דף הבית » הכי מדובר » מה לשים למים של אגרטל פרחים

מה לשים למים של אגרטל פרחים

מה לשים למים של אגרטל פרחים

מה לשים למים של אגרטל פרחים

טיפול בפרחים יכול להיות קצת אתגר, אבל כשעושים אותם כמו שצריך, הם יכולים להיראות יפים במשך ימים. אחד החלקים החשובים ביותר בשמירה על פרחים חתוכים בחיים הוא המים באגרטל. חשוב לבחור את הפריטים הנכונים להוסיף למים כדי שהפרחים יישארו בחיים ויראו במיטבם.

כימיקלים לפרחים

כשמדובר בטיפול בפרחים חתוכים, חשוב להשתמש בכימיקלים הנכונים באגרטל. חנויות פרחים רבות יכללו פריטים אלו עם רכישת הפרחים, אך ניתן לרכוש אותם גם בנפרד. הכימיקל הנפוץ ביותר המשמש לפרחים הוא מזון פרחים או חומר משמר. זוהי בדרך כלל אבקה או נוזל המכילים מגוון של חומרים מזינים כדי לעזור לפרחים להחזיק מעמד זמן רב יותר. זה גם עוזר להפחית את צמיחת החיידקים באגרטל ועוזר לשמור על המים נקיים.

חומץ וסוכר

חומץ וסוכר משמשים גם בדרך כלל כדי לעזור לשמור על מראה הפרחים במיטבם. החומץ עוזר להפחית את צמיחת החיידקים במים, בעוד שהסוכר עוזר לספק יותר חומרים מזינים לפרחים. כדי להשתמש בשיטה זו, שלבו חלק אחד חומץ עם ארבעה חלקים מים וכף אחת של סוכר. את התערובת הזו יש להוסיף לאגרטל לפני הוספת הפרחים.

לְהַלבִּין

אקונומיקה היא פריט נפוץ נוסף המשמש לשמירה על המים באגרטל של פרחים נקיים וללא חיידקים. כדי להשתמש באקונומיקה, ערבבו כפית אחת של אקונומיקה עם ליטר אחד של מים והוסיפו אותה לאגרטל. יש לעשות זאת כל כמה ימים כדי לוודא שהמים יישארו נקיים.

פריטים אחרים

ישנם פריטים נוספים שניתן להוסיף למים באגרטל של פרחים, כמו אספירין או פרוטות. אספירין עוזר לשמור על טריות המים וניתן להוסיף אותו על ידי המסת טבליה אחת במים. ניתן להוסיף למים גם פרוטות, שכן הנחושת עוזרת לשמור על המים נקיים ולמנוע צמיחת חיידקים.

טיפול בפרחים

בנוסף להוספת הפריטים הנכונים למים, ישנם צעדים נוספים שתוכלו לנקוט כדי לוודא שהפרחים שלכם מחזיקים מעמד זמן רב יותר. חשוב לשמור על ניקיון המים על ידי החלפתם כל כמה ימים והוספת הכימיקלים המתאימים. חשוב גם להרחיק את הפרחים מאור שמש ישיר ולהרחיק מטיוטות. חשוב גם לקצץ את הגבעולים של הפרחים באופן קבוע כדי להבטיח שהם מקבלים מספיק מים. כל שעליך לעשות הוא להסיר כסנטימטר מהגבעול ולהניח אותם שוב במים. זה עוזר להבטיח שהפרחים מקבלים מספיק מים וחומרים מזינים. לבסוף, חשוב לשמור על האגרטל נקי. אם לא מנקים את האגרטל באופן קבוע, המים עלולים להפוך עכורים וחיידקים יכולים להתחיל לצמוח. כדי לנקות את האגרטל, פשוט רוקנו את המים הישנים ושטפו אותם במים חמימים וסבון.

שמירה על לחות וטיפול נכון של הפרחים שלך היא המפתח לכך שהם ייראו במיטבם לאורך זמן רב ככל האפשר. על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה והוספת הפריטים הנכונים למים באגרטל שלך, אתה יכול להבטיח שהפרחים שלך ייראו יפים במשך ימים. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן