דף הבית » הכי מדובר » איך לשמור על זר פרחים מווילטינג?

איך לשמור על זר פרחים מווילטינג?

איך לשמור על זר פרחים מווילטינג?

איך לשמור על זר פרחים מפני נבילה

כאשר אתה מקבל זר פרחים, אתה רוצה שהם יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר. למרבה הצער, חיי המדף של פרחים מוגבלים בשל העובדה שהם אורגניזמים חיים. עם זאת, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להאריך את חיי הפרחים שלך ולשמור על מראה רענן.

בחר את הפרחים הנכונים

הצעד החשוב ביותר בשמירה על פרחים מפני נבילה הוא בחירת הפרחים הנכונים. לפרחים שונים תוחלת חיים שונה ולכן חשוב לבחור פרחים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר. חפשו פרחים בפריחה מלאה, כלומר עלי הכותרת שלהם נפתחים לגמרי ויש להם גבעול חזק.

השתמש באגרטל הנכון

לאחר שבחרתם את הפרחים הנכונים, עליכם לוודא שאתם משתמשים באגרטל הנכון. האגרטל צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את הפרחים מבלי להדביק אותם. האגרטל צריך להיות גם מספיק עמוק כדי להחזיק כמה סנטימטרים של מים. הקפידו להשתמש באגרטל נקי, מכיוון שחיידקים יכולים לתרום לנבילת הפרחים.

ספק מים מספקים

שמירה על לחות הפרחים שלך חיונית למניעת נבילה. מלאו את האגרטל במים קרים והוסיפו למים כמות קטנה של מזון פרחים. הקפידו להחליף את המים כל כמה ימים, מכיוון שחיידקים יכולים להצטבר עם הזמן.

הרחק את הפרחים ממקורות חום

חום הוא אחד האויבים הגדולים ביותר של פרחים, אז הקפידו להרחיק אותם ממקורות חום כמו רדיאטורים או אור שמש ישיר. שמור את הפרחים שלך במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר.

האכיל את הפרחים שלך

אחת הדרכים למנוע מהפרחים שלך לנבול היא לספק להם את החומרים המזינים שהם צריכים כדי להישאר בריאים. הוסף כמות קטנה של דשן למים כל כמה ימים כדי לספק לפרחים חומרים מזינים חיוניים.

שאלות ותשובות

ש: באיזה סוג של אגרטל עלי להשתמש עבור הפרחים שלי?

ת: הקפידו להשתמש באגרטל נקי שגדול מספיק כדי להכיל את הפרחים מבלי להדביק אותם. האגרטל צריך להיות גם מספיק עמוק כדי להחזיק כמה סנטימטרים של מים.

ש: באיזו תדירות עלי להחליף את המים באגרטל?

ת: החליפו את המים כל כמה ימים, מכיוון שחיידקים יכולים להצטבר עם הזמן.

ש: איך אני יכול לעזור לפרחים שלי להחזיק מעמד זמן רב יותר?

ת: הרחק את הפרחים שלך ממקורות חום וספק להם מים וחומרים מזינים מספיקים. אתה יכול גם להוסיף כמות קטנה של דשן למים מדי כמה ימים כדי לספק לפרחים רכיבי תזונה חיוניים.

סיכום

לשמור על הפרחים שלך מפני נבול זה לא קשה כמו שזה נראה. על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול לעזור לפרחים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר ולהיראות רעננים. בחרו את הפרחים הנכונים, השתמשו באגרטל הנכון, ספקו מים נאותים, הרחיקו את הפרחים ממקורות חום, והאכילו את הפרחים שלכם כדי לעזור להם להחזיק מעמד זמן רב יותר. עם קצת טיפול, הפרחים שלך ייראו מדהימים במשך ימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן