דף הבית » TOP10 » פרחים בעליית הגג 2: צפייה ישירה

פרחים בעליית הגג 2: צפייה ישירה

פרחים בעליית הגג 2: צפייה ישירה

מה זה פרחים בעליית הגג 2?

Flowers in the Atic 2 הוא סרט ההמשך לסדרת הסרטים המקורית "פרחים בעליית הגג", המבוססת על הרומן רב המכר של VC Andrews משנת 1979 באותו שם. פרק שני זה עוקב אחר סיפורם של ארבעת הילדים, קאתי, כריסטופר, קארי וקורי, כשהם מנסים לברוח מסבתם האכזרית ולמצוא את דרכם חזרה לאמם.

תקציר עלילה

הסיפור מתחיל עם ארבעת הילדים בעליית הגג של אחוזת סבתם, שם הם כלואים בשבי. כשהם מנסים לברוח, סבתם עושה כמיטב יכולתה למנוע מהם להצליח. בינתיים, אמם של הילדים מחפשת את ילדיה הנעדרים, והיא נואשת למצוא אותם. כשקאתי, כריסטופר, קארי וקורי יוצאים סוף סוף מעליית הגג, הם נלקחים על ידי דודתם רבתא לוסיל, שהיא אישה טובה ואוהבת. היא עוזרת לילדים להסתגל לחייהם החדשים ועוזרת להם להתאחד עם אמם. עם זאת, התוכניות המרושעות של סבתם נשארות, מכיוון שהיא לא תעצור כלום כדי להרחיק את הילדים מאמם. בעזרת דודתם, הילדים חייבים למצוא דרך להימלט מציפורניה של סבתם ולהתאחד עם אמם.

כיצד לצפות בפרחים בעליית הגג 2

ניתן לצפות בפרחים בעליית הגג 2 ישירות מהבית שלך. הסרט זמין להשכרה או לרכישה בפלטפורמות סטרימינג דיגיטליות שונות. זה זמין גם ב-DVD וב-Blu-Ray.

השכרה או רכישה בפלטפורמות סטרימינג דיגיטליות

Flowers in the Atic 2 זמין להשכרה או רכישה במגוון פלטפורמות סטרימינג דיגיטליות, כולל Amazon Prime Video, iTunes, Google Play ו-Vudu. המחירים משתנים בהתאם לפלטפורמה והאם תבחרו לשכור או לרכוש את הסרט.

DVD ובלו-ריי

הסרט זמין גם ב-DVD וב-Blu-Ray. עותקים פיזיים אלה ניתן למצוא בחנויות רבות, או לרכוש באינטרנט. המחירים עבור תקליטורי DVD ו-Blu-Ray משתנים בהתאם למקום רכישתם.

סיכום

פרחים בעליית הגג 2 הוא ההמשך לסדרת הסרטים המקורית, והוא מרגש ומרגש בדיוק כמו הסרט הראשון. ניתן לצפות בו ישירות מהבית שלך בפלטפורמות סטרימינג דיגיטליות, או שתוכל לרכוש עותק פיזי ב-DVD או Blu-Ray. לא משנה איך תבחרו לצפות בו, פרחים בעליית הגג 2 בטוח תהיה חוויה משעשעת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן