דף הבית » בחירות הגולשים » פרחים בעליית הגג 1987: מה שאתה צריך לדעת

פרחים בעליית הגג 1987: מה שאתה צריך לדעת

פרחים בעליית הגג 1987: מה שאתה צריך לדעת

מבוא

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה אמריקאי שיצא לאקרנים בשנת 1987. הוא מבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת VC Andrews ובבימויו של ג'פרי בלום. מככבים בו לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון וג'ב סטיוארט אדמס. הסרט מגולל את סיפורם של ארבעה אחים המוחזקים בעליית הגג של אחוזת סבא וסבתא על ידי אמם וסבתם.

כַּתָבָה

הסרט עוקב אחר ארבעת האחים דולנגנג'ר, כריסטופר (ג'ב סטיוארט אדמס), קאתי (קריסטי סוונסון), קורי (בן גנגר) וקארי (וינסנט גייל). לאחר מות אביהם, אמם קורין (ויקטוריה טננט) חוזרת לאחוזה המשפחתית שלה עם הילדים. הילדים מגלים עד מהרה שסבתם מאוד קפדנית ולא מרשה להם לצאת מעליית הגג. קורין ואמה, אוליביה (לואיז פלטשר), עושות ביניהן עסקה שאם קורין תישאר בעליית הגג עם הילדים עד שימלאו להם שמונה עשרה, אוליביה תיתן להם ירושה גדולה. קורין מסכימה, אבל אוליביה גם מטילה כללים נוקשים שהילדים חייבים לפעול עליהם.

עד מהרה לומדים הילדים שאמם לא מספרת להם את כל האמת על מות אביהם ועל הסיבות שהם מרותקים בעליית הגג. ככל שהם מתבגרים, עליהם להיאבק כדי לשרוד בעליית הגג ולשמור על סודם מסבתם. הם גם צריכים להתמודד עם היחס הקשה שאמא שלהם נותנת להם ועם רגשותיהם הגוברים זה כלפי זה. בסופו של דבר, עליהם לקבל החלטה להישאר בעליית הגג או לנסות להימלט.

ז'ָאנר

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה החוקר נושאים של משפחה, סודות והישרדות. זהו סיפור אפל העוקב אחר חייהם של ארבעה אחים כשהם נאבקים לשרוד בעליית הגג של אחוזת סבא וסבתא שלהם. הסרט גם בוחן נושאים של אהבה, בגידה ונקמה.

ללהק

  • לואיז פלטשר בתור אוליביה פוקסוורת'
  • ויקטוריה טננט בתור קורין דולנגנגר
  • קריסטי סוונסון בתור קאתי דולנגנגר
  • ג'ב סטיוארט אדמס בתור כריסטופר דולנגנגר
  • בן גנגר בתור קורי דולנגנגר
  • וינסנט גייל בתור קארי דולנגנגר
  • דינה מנוף בתור מלינדה סנייד
  • פטרישיה אליוט בתור סבתא פוקסוורת'
  • ג'ון ורנון בתור ד"ר פול שלדון

השוואה מהירה

קטגוריה פרחים בעליית הגג (1987)
מְנַהֵל ג'פרי בלום
סוֹפֵר ג'פרי בלום
תאריך הוצאה 17 באפריל, 1987
מככב לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון, ג'ב סטיוארט אדמס, בן גנגר, וינסנט גייל, דינה מאנוף, פטרישיה אליוט, ג'ון ורנון
ז'ָאנר דְרָמָה

סיכום

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה אמריקאי שיצא לאקרנים בשנת 1987. הוא מבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת VC Andrews ובבימויו של ג'פרי בלום. הסרט עוקב אחר ארבעת האחים דולנגנג'ר המוחזקים בעליית הגג של אחוזת הסבים והסבתות שלהם על ידי אמם וסבתם. הסרט בוחן נושאים של משפחה, סודות והישרדות כשהילדים נאבקים לשרוד בעליית הגג ולשמור על סודם מסבתם. צוות השחקנים כולל את לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון, ג'ב סטיוארט אדמס, בן גנגר, וינסנט גייל, דינה מאנוף, פטרישיה אליוט וג'ון ורנון.

שאלות ותשובות

מהו הנושא המרכזי של הסרט?

הנושא המרכזי של הסרט הוא משפחה, סודות והישרדות.

מי ביים את הסרט?

את הסרט ביים ג'פרי בלום.

אילו שחקנים נמצאים בסרט?

בסרט מככבים לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון, ג'ב סטיוארט אדמס, בן גנגר, וינסנט גייל, דינה מאנוף, פטרישיה אליוט וג'ון ורנון.

מהו תאריך היציאה של הסרט?

הסרט יצא לאקרנים ב-17 באפריל 1987.

סיכום

פרחים בעליית הגג הוא סרט דרמה אמריקאי שיצא לאקרנים בשנת 1987. הוא מבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת VC Andrews ובבימויו של ג'פרי בלום. הסרט מגולל את סיפורם של ארבעה אחים המוחזקים בעליית הגג של אחוזת סבא וסבתא על ידי אמם וסבתם. הסרט בוחן נושאים של משפחה, סודות והישרדות כשהילדים נאבקים לשרוד בעליית הגג ולשמור על סודם מסבתם. צוות השחקנים כולל את לואיז פלטשר, ויקטוריה טננט, קריסטי סוונסון, ג'ב סטיוארט אדמס, בן גנגר, וינסנט גייל, דינה מאנוף, פטרישיה אליוט וג'ון ורנון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן