דף הבית » בחירות הגולשים » פרחים בעליית הגג: סקירה כללית

פרחים בעליית הגג: סקירה כללית

פרחים בעליית הגג: סקירה כללית

סקירה כללית של פרחים בעליית הגג

פרחים בעליית הגג הוא רומן משנת 1979 מאת VC אנדרוז המספר את סיפורם של ארבעה ילדים: כריס, קאתי, קורי וקארי. כשאמם מתה, אביהם שולח אותם לגור עם סבתם בעליית הגג של ביתה חסר הילדים. למרות שהובטח לילדים שהם יתאחדו בקרוב עם אביהם, לסבתא יש תוכניות אחרות. היא מתכננת להשתמש בילדים כדי לזכות בחזרה בהון שבעלה בזבז ולא השאיר אותה בלי כלום. הרומן מלא במתח ומסתורין כשהילדים נלחמים כדי להישאר בחיים ולשמור אחד על השני. זהו סיפור מעוות על אהבה, בגידה וסודות שישאירו את הקוראים על קצה מושביהם. הרומן עובד למספר סרטים, כולל סרט משנת 2014 וסרט עלילתי משנת 1987.

נושאים בפרחים בעליית הגג

הנושאים העיקריים בפרחים בעליית הגג הם משפחה, נאמנות והישרדות. ארבע הדמויות הראשיות עומדות בפני בחירות קשות כשהן נאבקות להישאר יחד כמשפחה ולהגן אחת על השנייה. עליהם לבחור בין נאמנות לסבתם לבין נאמנות לאביהם ואחד לשני. הרומן חוקר גם את נושאי הכוח והשליטה. הסבתא היא דמות הכוח האולטימטיבית ברומן ומשתמשת בו כדי לתמרן ולשלוט בילדים. היא משתמשת בכוחה כדי לשמור אותם בעליית הגג ומרחיקים מאביהם. הרומן עוסק גם בנושא של צדק ונקמה. הילדים נחושים לחפש צדק על העוולות שנעשו להם ולאמם. הם גם נחושים לנקום בסבתם ובכל מי שעומד בדרכם.

הדמויות של פרחים בעליית הגג

ארבע הדמויות הראשיות של פרחים בעליית הגג הן כריס, קאתי, קורי וקארי. כריס הוא הבכור ואחראי לדאוג לאחיו. הוא מנהיג הקבוצה ונחוש לשמור עליהם בטוחים ויחד. קאתי היא הילדה האמצעית והיא המרדנית ביותר בקבוצה. היא נחושה לנקום בסבתא שלהם ולברוח מעליית הגג. קורי היא הצעירה ביותר והיא התמימה בקבוצה. הוא נאיבי ובוטח ומאמין בטוב של אנשים. קארי היא הצעירה ביותר והיא השברירית ביותר בקבוצה. היא הכי פגיעה וסובלת הכי הרבה התעללות מסבתם.

עיבודים של פרחים בעליית הגג

פרחים בעליית הגג עובד לכמה סרטים. העיבוד הראשון היה סרט עלילתי משנת 1987, בו כיכבו קריסטי סוונסון בתור קאתי וויקטוריה טננט בתור הסבתא. בסרט Lifetime 2014 כיכבו אלן בורסטין בתור הסבתא וקירנן שיפקה בתור קאתי. הרומן עובד גם למחזמר בימתי, עם לחן ומילים של ג'ייק אנתוני. הוא עלה לראשונה ב-2014 ומאז הוצג בתיאטראות אזוריים ברחבי העולם.

למה לקרוא פרחים בעליית הגג?

פרחים בעליית הגג הוא רומן מרגש ומותח שישאיר את הקוראים על קצה הכיסא. זהו סיפור מעוות של אהבה ובגידה שחוקר את הנושאים של משפחה, נאמנות, הישרדות, כוח וצדק. הדמויות מורכבות והסיפור מלא בפיתולים. הרומן מושלם לחובבי סיפורי מתח ומסתורין.

סיכום של פרחים בעליית הגג

פרחים בעליית הגג הוא רומן משנת 1979 מאת VC אנדרוז המספר את סיפורם של ארבעה ילדים: כריס, קאתי, קורי וקארי. כשאמם מתה, אביהם שולח אותם לגור עם סבתם בעליית הגג של ביתה חסר הילדים. למרות שהובטח לילדים שהם יתאחדו בקרוב עם אביהם, לסבתא יש תוכניות אחרות. הרומן מלא במתח ומסתורין כשהילדים נלחמים כדי להישאר בחיים ולשמור אחד על השני. זהו סיפור מעוות על אהבה, בגידה וסודות שישאירו את הקוראים על קצה מושביהם.

נקודות עיקריות:

  • פרחים בעליית הגג הוא רומן משנת 1979 מאת VC אנדרוז
  • הרומן מספר את סיפורם של ארבעה ילדים שנשלחו לגור עם סבתם בעליית הגג של ביתה חסר הילדים
  • הרומן חוקר נושאים של משפחה, נאמנות, הישרדות, כוח וצדק
  • הרומן עובד למספר סרטים ולמחזמר בימתי
  • הרומן מושלם לחובבי סיפורי מתח ומסתורין

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן