דף הבית » הכי מדובר » פרחים בעליית הגג תרגום הסרט המלא

פרחים בעליית הגג תרגום הסרט המלא

פרחים בעליית הגג תרגום הסרט המלא

מה זה פרחים בעליית הגג?

פרחים בעליית הגג הוא רומן פופולרי מאת VC אנדרוז, שפורסם לראשונה בשנת 1979. הוא מספר את סיפורה של משפחת דולנגאנגר ומאבקה לשרוד בכלא בעליית הגג שלהם. הספר עובד לסרט פעמיים, פעם אחת ב-1987 ושוב ב-2014. הסיפור עוקב אחר חייהם של ארבעת האחים דולנגנג'ר, כריסטופר, קאתי, קורי וקארי, כשהם נעולים בעליית הגג של בית סבא וסבתא שלהם. . הוריהם מתו, והילדים מוסתרים הרחק מסבתם המאמינה שהם בושה למשפחה. הילדים חייבים להשתמש בכושר ההמצאה והאומץ שלהם כדי לשרוד את התנאים הקשים בעליית הגג, בעוד שסבתם מתכננת לשמור אותם נעולים לנצח.

תרגומי סרטי פרחים בעליית הגג

העיבוד של "פרחים בעליית הגג" משנת 1987 בוים על ידי ג'פרי בלום ובכיכובם של קריסטי סוונסון, ויקטוריה טננט ולואיז פלטשר. גרסה זו של הסיפור ערכה כמה שינויים בעלילה המקורית, והוסיפה יותר מתח ודרמה לסיפור. העיבוד משנת 2014 בוים על ידי דבורה צ'או ובכיכובם של קירנן שיפקה, מייסון דיי ואלן ברסטין. גרסה זו של הסיפור הייתה הרבה יותר קרובה לרומן המקורי, עם שינויים קלים בלבד. הטון היה הרבה יותר כהה והיה עיבוד נאמן לספר.

השוואה מהירה

סרט מְנַהֵל ללהק
1987 ג'פרי בלום קריסטי סוונסון, ויקטוריה טננט, לואיז פלטשר
2014 דבורה צ'או קירנן שיפקה, מייסון דיי, אלן ברסטין

דעה אישית

צפיתי בעיבוד של פרחים בעליית הגג משנת 1987 כשהייתי צעיר יותר וזה תמיד היה אחד הסרטים האהובים עלי. לאחרונה צפיתי בגרסת 2014 והופתעתי לטובה עד כמה היא נאמנה לרומן המקורי. שני הסרטים מציעים סיפור כובש ומותח, אבל אני חייב לומר שאני מעדיף את גרסת 2014. הטון האפל יותר והעיבוד הנאמן יותר של הרומן הפכו אותו למהנה יותר עבורי.

שאלות ותשובות

  • ש: האם יש הבדלים בין שני העיבודים הקולנועיים של פרחים בעליית הגג?
  • ת: כן, העיבוד של 1987 עשה כמה שינויים בעלילת הרומן המקורי, בעוד שהעיבוד של 2014 היה הרבה יותר קרוב לרומן, עם שינויים קלים בלבד.
  • ש: האם העיבוד לשנת 2014 של פרחים בעליית הגג טוב יותר מהגרסה מ-1987?
  • ת: זה תלוי בהעדפה אישית, אבל אני אישית מעדיף את גרסת 2014 בגלל הטון האפל שלה והעיבוד הנאמן יותר לרומן.

לסיכום, פרחים בעליית הגג הוא סיפור שובה לב שעובד בהצלחה לסרט פעמיים. גרסת 1987 היא סיפור משעשע, אבל גרסת 2014 נאמנה יותר לרומן המקורי. שני הסרטים מציעים סיפור מעניין ומותח, כך שזה באמת מסתכם בהעדפה אישית כשמחליטים באיזה סרט לצפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן