דף הבית » הכי מדובר » פרחים בעליית הגג ואודרינה המתוקה שלי: מדריך מקיף

פרחים בעליית הגג ואודרינה המתוקה שלי: מדריך מקיף

פרחים בעליית הגג ואודרינה המתוקה שלי: מדריך מקיף

על מה פרחים בעליית הגג ואודרינה המתוקה שלי?

פרחים בעליית הגג של VC Andrews ו-My Sweet Audrina הם שני ספרים בסדרת Dollanganger, שיצאה לאור לראשונה בשנת 1979. הספר הראשון בסדרה, Flowers in the Atic, מספר את סיפורם של ארבעה אחים שנאלצו לגור בעליית הגג. מבית סבתם האכזרית. סרט ההמשך, אודרינה המתוקה שלי, עוקב אחר האח הצעיר ביותר, אודרינה, כשהיא נאלצת להתמודד עם הסודות האפלים של עברה של משפחתה.

רקע של סדרת Dollanganger

פרחים בעליית הגג היה הרומן הראשון של אנדרוז, והוא זכה להצלחה מיידית. הרומן נוצר בהשראת סיפור אמיתי שהתרחש בשנות החמישים. אישה שלחה את ארבעת ילדיה להתגורר עם הוריה, והילדים הוחזקו בעליית הגג ונאסר עליהם לצאת. כשהסיפור פורסם בעיתון, אנדרוז נשבה בשבי והחליט לכתוב גרסה בדיונית של הסיפור.הצלחתו של פרחים בעליית הגג הובילה לפרסום ספר ההמשך, אודרינה המתוקה שלי. הרומן היה חריגה מהספר הקודם, שכן הגיבורה, אודרינה, מסוגלת לברוח מעליית הגג ולהתעמת עם עברה של משפחתה.

חלקת פרחים בעליית הגג

הרומן עוקב אחר ארבעת ילדי Dollanganger – כריס, קאתי, קורי וקארי – כשהם נשלחים לגור בעליית הגג של סבתם. הילדים מוחזקים בעליית הגג על ידי אמם וסבתם כדי להסתיר את קיומם מסבם, שסבור כי אמם של הילדים לא הייתה צריכה להביא ילדים מחוץ לנישואים. הילדים נאלצים לחיות בעליית הגג מספר שנים, והרומן עוקב אחר מאבקם לשרוד.

דמויות בפרחים בעליית הגג

גיבור הרומן הוא כריס, הבכור מבין ארבעת האחים. הוא קול ההיגיון בין הילדים, והוא זה שנחוש לדאוג שהאחים שלו ישרדו. דמויות מרכזיות נוספות ברומן כוללות את קאתי, האחות הבכורה, שהיא הנועזת מבין האחים, ואת אמם, קורין, שנקרעת בין אהבתה לילדיה לבין הפחד מאביה.

העלילה של אודרינה המתוקה שלי

ב-My Sweet Audrina, האח הצעיר ביותר של דולנגאנגר, אודרינה, עומד במרכז הסיפור. בעקבות אירועי פרחים בעליית הגג, אודרינה נשלחת לגור עם סבתה, ונאלצת להתמודד עם הסודות האפלים של עברה של משפחתה. היא מתחילה לקבל חזיונות של אחותה התאומה, שמתה זמן קצר לאחר הלידה, והיא רדופת מהידע על מה שקרה לאחיה בעליית הגג.

דמויות באודרינה המתוקה שלי

הגיבורה של אודרינה המתוקה שלי היא אודרינה, הצעירה מבין ארבעת האחים. אודרינה נחושה לחשוף את האמת על משפחתה ואחותה התאומה. דמויות מרכזיות אחרות כוללות את סבה, שאחיה ננעלו בעליית הגג, סבתה, שנחושה לשמור על אודרינה בטוחה, ואחיה כריס, שנחוש להגן עליה.

נושאים בסדרת Dollanganger

סדרת Dollanganger חוקרת נושאים של משפחה, אהבה ואובדן. הספרים חוקרים את הדרכים שבהן ניתן לקרוע משפחות וכיצד אהבה יכולה להתעלות אפילו על הסודות האפלים ביותר. הספרים גם חוקרים כיצד העבר יכול לרדוף אותנו וכיצד עלינו להתעמת עם השדים שלנו כדי להתקדם.

שאלות ותשובות

מהי סדרת Dollanganger?

סדרת Dollanganger היא סדרת רומנים מאת VC Andrews. הסדרה מורכבת מארבעה ספרים: פרחים בעליית הגג, עלי כותרת על הרוח, אם יהיו קוצים ואודרינה המתוקה שלי.

מהי התפאורה של הספרים?

הספרים מתרחשים בעיירה קטנה בווירג'יניה בשנות ה-50.

מהי העלילה של אודרינה המתוקה שלי?

אודרינה המתוקה שלי עוקבת אחר האחות הצעירה ביותר של דולנגאנגר, אודרינה, כשהיא נשלחת לגור עם סבתה ונאלצת להתעמת עם הסודות האפלים של עברה של משפחתה. היא מתחילה לקבל חזיונות של אחותה התאומה, שמתה זמן קצר לאחר הלידה, והיא רדופת מהידע על מה שקרה לאחיה בעליית הגג.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף על סדרת Dollanganger?

למידע נוסף על סדרת Dollanganger, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן