דף הבית » עשרת הגדולים » סיור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה – מדריך

סיור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה – מדריך

סיור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה – מדריך

היכרות עם שוק הפרחים איל דה לה סיטה

שוק הפרחים התוסס והססגוני איל דה לה סיטה הוא אחד מציוני הדרך האהובים ביותר בצרפת. ממוקם בריביירה הצרפתית, השוק הוא גן עדן לאוהבי פרחים. מדי שני וחמישי, השוק מלא בעשרות רוכלים שמוכרים כל דבר, משושנים ועד דליות ועד סחלבים אקזוטיים. זהו מראה לעין, ומקום מושלם למצוא בו מתנה ייחודית לאדם אהוב או פינוק מיוחד לעצמך.

ההיסטוריה של שוק הפרחים איל דה לה סיטה

שוק הפרחים איל דה לה סיטה פועל כבר למעלה מ-250 שנה. הוא נוסד במקור על ידי הדייגים המקומיים כמקום לסחור בתפיסה שלהם. עם הזמן, השוק העביר את המיקוד שלו למכירת פרחים וצמחים, ועושה זאת מאז. השוק ידוע גם בתרבות התוססת שלו. זה מקום שבו ספקים, לקוחות ועוברי אורח יכולים להתכנס כדי לחלוק סיפורים ורכילות. זה מקום שאליו אנשים יכולים לבוא להירגע וליהנות מהיופי של הטבע.

למה לצפות בשוק הפרחים איל דה לה סיטה

בעת ביקור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה, אתה יכול לצפות למצוא מגוון רחב של פרחים וצמחים. משושנים ועד חבצלות ועד סחלבים, יש משהו לכולם. השוק ידוע גם בשל שפע העציצים שלו, עשבי תיבול וירק אחר. המוכרים ידועים גם באופיים הידידותי והמועיל. הם ישמחו לענות על שאלות ולהציע עצות אילו צמחים לקנות וכיצד לטפל בהם.

טיפים לביקור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה

בעת ביקור בשוק הפרחים איל דה לה סיטה, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הקפידו לנעול נעליים נוחות מכיוון שהשוק יכול להיות די עמוס לפעמים. שנית, הביאו מזומן מכיוון שרוב הספקים אינם מקבלים כרטיסי אשראי. לבסוף, היו מוכנים להתמקח מכיוון שלעתים קרובות ניתן לשאת ולתת על מחירים.

הזמן הטוב ביותר לבקר בשוק הפרחים איל דה לה סיטה

שוק הפרחים איל דה לה סיטה פתוח בכל שני וחמישי בין השעות 8:00-12:00. עם זאת, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בבוקר כאשר השוק עמוס ביותר. כך תוכלו להתרשם מהאווירה התוססת ולחקור את המבחר הרחב של פרחים וצמחים.

סיכום

שוק הפרחים איל דה לה סיטה הוא יעד חובה לכל מי שאוהב פרחים. מהאווירה התוססת ועד למבחר הרחב של צמחים ופרחים, זה מקום שבטוח ישמח. בין אם אתם מחפשים מתנה ייחודית או פינוק מיוחד לעצמכם, בשוק הפרחים איל דה לה סיטה בטוח יש משהו לכולם. למידע נוסף, אתה יכול לבדוק את ערוץ היוטיוב של שוק הפרחים איל דה לה סיטה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן