דף הבית » עשרת הגדולים » בית חולים הדסה עין כרם פרחים

בית חולים הדסה עין כרם פרחים

. בית חולים הדסה עין כרם פרחים

מגלים את היופי שבפרחים בית החולים הדסה עין כרם

בית החולים פרחים הדסה עין כרם הוא המרכז הרפואי הגדול בירושלים ואחד מבתי החולים המובילים בישראל. בית חולים זה נוסד בשנת 1934 ומספק שירותי בריאות איכותיים לקהילה כבר למעלה מ-80 שנה. בית החולים ידוע בגינותיו היפות ובמחויבותו להעניק את הטיפול המקיף והטוב ביותר למטופליו. בנוסף למתן טיפול רפואי, בית החולים פרחים הדסה עין כרם מוקדש גם לקידום שמירת הטבע והסביבה. בגני בית החולים ניתן למצוא מגוון צמחים ופרחים וכן נוף ירוק שופע. הגנים פתוחים לקהל ומשמשים כמקום של שלווה ורוגע למבקרים. בבית החולים פועלות גם מספר מעבדות מחקר, ביניהן המכון למחקר רפואי הדסה. מכון זה מוקדש לחקר ופיתוח טיפולים ותרופות חדשות למגוון רחב של מחלות, לרבות סרטן, מחלות לב וכלי דם ומצבים נוירולוגיים.

הטיפול המקיף המוצע בבית החולים פרחים הדסה עין כרם

בית החולים פרחים הדסה עין כרם מציע טיפול מקיף למטופליו. לבית החולים מגוון רחב של שירותים, לרבות טיפול רפואי כללי, גינקולוגיה, טיפול בילדים ומגוון רחב של פרוצדורות כירורגיות. בבית החולים פועלת גם יחידת כוויות, המתמחה בטיפול בחולים עם כוויות. בית החולים מציע גם שירותי אבחון והדמיה שונים, לרבות בדיקות CT, MRI, אולטרסאונד, צילומי רנטגן וממוגרפיה. בבית החולים פועלת גם מחלקה ייעודית לטיפול בחולי סרטן, וכן מרכז שיקום ייעודי. בית החולים ידוע גם בטיפול מעולה בחולים. הצוות בעל הכשרה גבוהה ובעל ידע במתן הטיפול הטוב ביותר שניתן. בבית החולים פועל גם צוות מסור של אנשי מקצוע רפואיים, הכוללים רופאים, אחיות וטכנאים, אשר מסורים לספק את הטיפול הטוב ביותר למטופליהם.

השוואה מהירה

תכונה בית חולים הדסה עין כרם פרחים
מקום ירושלים
שנת ייסוד 1934
שירותים מוצעים טיפול רפואי כללי, גינקולוגיה, טיפול בילדים, פרוצדורות כירורגיות, יחידת כוויות, טיפול בסרטן, מרכז שיקום, שירותי אבחון והדמיה.
מאפיינים מיוחדים גנים יפים, מכון המחקר הרפואי הדסה.

המכון למחקר רפואי הדסה

המכון למחקר רפואי הדסה הינו מרכז מחקר המתמקד בפיתוח טיפולים ותרופות למגוון מחלות. המכון ידוע במחקר פורץ הדרך שלו בגורמים ובטיפולים של מחלות שונות, לרבות סרטן, מחלות לב וכלי דם ומצבים נוירולוגיים. כמו כן, המכון מעורב בניסויים קליניים ובפרויקטים מחקריים לפיתוח טיפולים ותרופות חדשות. במכון פועלות מספר מעבדות ומרכזי מחקר, המוקדשים לחקר ופיתוח טיפולים ותרופות חדשות למגוון רחב של מחלות.

הגנים בבית החולים פרחים הדסה עין כרם

הגנים בבית החולים פרחים הדסה עין כרם הם מראה לעין. הגנים פתוחים לקהל הרחב ומהווים מקום מצוין להירגע וליהנות מהיופי של הטבע. הגנים הם ביתם של מגוון צמחים ופרחים, כמו גם נוף ירוק שופע. הגנים משמשים גם בית למספר פרויקטי מחקר, כולל פרויקט לחקר השפעות שינויי האקלים על צמחים ופרחים. הגנים הם גם ביתם של מספר מיני חיות בר, כולל ציפורים, זוחלים, דו-חיים ויונקים.

סיכום

בית החולים פרחים הדסה עין כרם הוא אחד מבתי החולים המובילים בישראל והמרכז הרפואי הגדול בירושלים. בית החולים ידוע בגנים היפים שלו ובמחויבותו להעניק את הטיפול המקיף והטוב ביותר למטופליו. בנוסף למתן טיפול רפואי, בית החולים מוקדש גם לקידום שמירת הטבע והסביבה. בבית החולים פועלות גם מספר מעבדות מחקר, ביניהן המכון למחקר רפואי הדסה, המוקדש לחקר ופיתוח טיפולים ותרופות חדשות למגוון רחב של מחלות. בית החולים מציע גם שירותי אבחון והדמיה שונים, וכן מחלקה ייעודית לטיפול בחולי סרטן ומרכז שיקום ייעודי. הגנים בבית החולים פרחים הדסה עין כרם הם מראה לעין ומקום נהדר להירגע וליהנות מיופי הטבע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן