דף הבית » המלצות הצוות » מתנות ליום האהבה לחבר: הרעיונות המושלמים לכל תקציב

מתנות ליום האהבה לחבר: הרעיונות המושלמים לכל תקציב

מתנות ליום האהבה לחבר: הרעיונות המושלמים לכל תקציב

מתנות ליום האהבה לחבר בכל תקציב

יום האהבה הוא יום מיוחד להראות למישהו שאכפת לו ממנו, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם מתנה מתחשבת. אבל כשזה מגיע לחברים, זה יכול להיות קשה להבין מה לקנות להם – אחרי הכל, אתה רוצה לוודא שזה משהו שהם יאהבו ויעריכו. כדי לעזור לך, ריכזנו עבור חבר רשימה של מתנות ייחודיות ויצירתיות ליום האהבה שתוכל לקבל לא משנה מה התקציב שלך.

מתנות ליום האהבה מתחת ל-$10

אם אתה מחפש מתנה ידידותית לתקציב לחבר שלך, יש הרבה אפשרויות נהדרות. קופסת שוקולד קטנה או זר פרחים היא בחירה קלאסית שבטוח תעלה חיוך על פניהם. אתה יכול גם לבחור במשהו משמעותי יותר, כגון כרטיס לבבי או ספל מותאם אישית. או, אם אתה מרגיש ערמומי, למה שלא תעשה להם מתנה בעבודת יד, כמו אלבום של הזיכרונות האהובים עליך יחד או צמיד או שרשרת בעבודת יד.

מתנות ליום האהבה מתחת ל-$50

אם אתה מוכן להשקיע קצת יותר, אתה יכול להשיג לחבר שלך משהו מיוחד יותר. מנוי לשירות סטרימינג או שובר מתנה למסעדה או לחנות האהובים עליהם הם מושלמים למי שאוהב לנסות דברים חדשים. רעיון נהדר נוסף הוא תכשיט, כגון שרשרת או צמיד עם קסם ראשוני או משמעותי. אם חבר שלך אוהב מוזיקה, אתה יכול להשיג לו כרטיסים להופעה או לתקליט חדש. ואם הם חובבי אמנות, למה שלא תקנה להם הדפס של הציור האהוב עליהם או יצירה בעבודת יד של אמן מקומי?

מתנות ליום האהבה מעל $50

אם אתם מחפשים משהו מיוחד במיוחד עבור החבר שלכם, תוכלו לבחור במתנה יוקרתית יותר. יום ספא או חופשת סוף שבוע הם דרך מצוינת להראות את הערכתכם. אתה יכול גם להשיג להם פיסת טכנולוגיה, כגון מחשב נייד או טאבלט חדש, או מנוי לשירות סטרימינג. או, אם הם אוהבים עיצוב הבית, למה שלא תקנה להם רהיט חדש או פריט דקורטיבי לביתם?

סיכום

לא משנה מה התקציב שלך, יש הרבה מתנות נהדרות ליום האהבה לחבר שיראו לו כמה אכפת לך. מכרטיסים מתחשבים ומתנות בעבודת יד ועד מנויים ופריטי יוקרה, יש משהו לכולם. אז אל תלחץ על מציאת המתנה המושלמת, פשוט בחר משהו מהרשימה שאתה יודע שהחבר שלך יאהב וראה אותם מחייכים כשהם פותחים אותה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן