דף הבית » בחירות הגולשים » משפטי אהבה מסרטים ישראלים

משפטי אהבה מסרטים ישראלים

2023-03-12 08:43:00+02:00

משפטי האהבה הזכורים ביותר מסרטים ישראלים

1. "אהבה היא בחירה"

משפט האהבה הראשון ברשימה שלנו מגיע מהסרט "ביקור הלהקה". בסרט זה, להקת משטרה מצרית קטנה מבקרת בעיירה ישראלית קטנה. במהלך ביקורם, מנהיג הלהקה, תאופיק, פוגש אישה מקומית בשם דינה. שניהם חולקים רגע מיוחד, ותאופיק אומר לה, "אהבה היא בחירה". המשפט הזה הפך לאחד ממשפטי האהבה הזכורים ביותר מסרטים ישראלים.

2. "אהבה היא מסע"

משפט האהבה השני ברשימה שלנו מגיע מהסרט "סיפור על אהבה וחושך". בסרט זה, אישה צעירה בשם פאניה נאבקת למצוא את מקומה בעולם. במהלך מסעה היא פוגשת אדם בשם עקיבא, ושניהם חולקים רגע מיוחד. עקיבא אומר לפניה, "אהבה היא מסע". המשפט הזה הפך לאחד ממשפטי האהבה הזכורים ביותר מסרטים ישראלים.

3. "אהבה היא נס"

משפט האהבה השלישי ברשימה שלנו מגיע מהסרט "הבועה". בסרט הזה שני צעירים, נועם ואשרף, מתאהבים. במהלך הזוגיות שלהם אומר נועם לאשרף "אהבה היא נס". המשפט הזה הפך לאחד ממשפטי האהבה הזכורים ביותר מסרטים ישראלים.

סיכום

משפטי אהבה מסרטים ישראלים הפכו לכמה מהשורות הזכורות ביותר בקולנוע. מ"אהבה היא בחירה" ל"אהבה היא נס", המשפטים הללו הפכו לאיקוניים וצוטטו על ידי רבים. בין אם אתם מחפשים ציטוט רומנטי או סתם רוצים להעריך את היופי שבאהבה, משפטי האהבה האלה מסרטים ישראלים בטוח יעוררו השראה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן