דף הבית » בחירות הגולשים » משפטי אהבה מאת מרילין מונרו

משפטי אהבה מאת מרילין מונרו

2023-03-12 20:41:00+02:00

משפטי האהבה של מרילין מונרו

1. "אני אנוכי, חסר סבלנות וקצת חסר ביטחון. אני עושה טעויות, אני חסר שליטה ולפעמים קשה לטפל בו. אבל אם אתה לא יכול להתמודד איתי במקרה הכי גרוע, אז אתה בטוח לא מגיע לי במיטבי".

2. "אם אתה יכול להצחיק אישה, אתה יכול לגרום לה לעשות הכל."

3. "אהבה היא כמו פרפר. היא הולכת לאן שהיא רוצה והיא מוצאת חן בעיני לאן שהיא הולכת".

כוח האהבה

מרילין מונרו הייתה אחת הדמויות האיקוניות ביותר של המאה ה-20. יופיה, הכישרון והשנינות שלה הפכו אותה לאייקון של מסך הכסף. אבל המילים שלה הן שבאמת הפכו אותה לאגדה. משפטי האהבה שלה היו עוצמתיים ומעוררי השראה, והם מהדהדים אנשים גם היום.

משפטי האהבה של מונרו עסקו לעתים קרובות בכוחה של אהבה. היא האמינה שאהבה היא הכוח החזק ביותר בעולם, ושהיא יכולה לכבוש כל דבר. היא האמינה שאהבה יכולה לגרום לאנשים לעשות הכל, ושהיא יכולה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

מונרו גם האמינה שאהבה היא משהו שלעולם לא ניתן לקחת ממנו. היא האמינה שאהבה היא משהו שלעולם לא ניתן לקחת ממנו, לא משנה מה קרה. היא האמינה שאהבה היא משהו שלעולם לא ניתן לקחת ממנו, לא משנה כמה החיים נעשו קשים.

כוחן של מילים

משפטי האהבה של מונרו עסקו גם בכוחן של מילים. היא האמינה שלמילים יש את הכוח לשנות את חייהם של אנשים. היא האמינה שמילים יכולות לגרום לאנשים להרגיש אהובים, ושהן יכולות לגרום לאנשים להרגיש מובנים. היא האמינה שמילים יכולות לגרום לאנשים להרגיש מועצמים, ושהן יכולות לגרום לאנשים להרגיש חזקים.

מונרו גם האמינה שמילים יכולות לגרום לאנשים להרגיש השראה. היא האמינה שמילים יכולות לגרום לאנשים להרגיש מלאי תקווה, ושהן יכולות לגרום לאנשים להרגיש שהם יכולים לעשות הכל. היא האמינה שמילים יכולות לגרום לאנשים להרגיש שהם יכולים לעשות שינוי בעולם.

מורשת האהבה

משפטי האהבה של מרילין מונרו זכורים עד היום. הם עדיין מעוררים אנשים לאהוב ולהיות נאהבים. הם עדיין מעוררים אנשים להאמין בכוחה של אהבה, ולהאמין בכוחן של מילים. הם עדיין מעוררים אנשים לעשות שינוי בעולם.

4. "ילדה חכמה מנשקת אבל לא אוהבת, מקשיבה אבל לא מאמינה, והולכת לפני שהיא נשארת".

5. "אני מאמין שהכל קורה מסיבה כלשהי. אנשים משתנים כדי שתוכל ללמוד להרפות, דברים משתבשים כדי שתעריך אותם כשהם צודקים, אתה מאמין בשקרים אז בסופו של דבר אתה לומד לא לסמוך על אף אחד מלבד עצמך , ולפעמים דברים טובים מתפרקים כך שדברים טובים יותר יכולים להתפרק ביחד."

6. "אני מפחד מכל הדברים שאני לא יכול להבין."

7. "המאהב האמיתי הוא האיש שיכול לרגש אותך על ידי נשיקת המצח שלך או חיוך לתוך העיניים שלך או פשוט בהייה בחלל."

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן