דף הבית » המלצות הצוות » משפטים יפים על אהבה

משפטים יפים על אהבה

2023-03-18 07:50:00+02:00

אהבה זה דבר יפה

אהבה זה דבר יפה. זה יכול לגרום לנו להרגיש שמחים, מרוצים ומסופקים. זה גם יכול לגרום לנו להרגיש פגיעים, מפוחדים וחוסר ודאות. אבל לא משנה מה, אהבה תמיד שווה את זה. הנה כמה מהמשפטים היפים ביותר על אהבה שיגרמו ללב שלך להמיס.

אהבה היא סבלנית וחביבה

אהבה היא סבלנית וחביבה. זה לא מקנא, זה לא מתפאר, זה לא גאה. זה לא מבזה אחרים, זה לא מחפש את עצמו, זה לא כועס בקלות, זה לא שומר על עוולות. האהבה אינה מתענגת על הרוע אלא שמחה עם האמת. זה תמיד מגן, תמיד סומך, תמיד מקווה, ותמיד מתמיד.

אהבה היא ללא תנאי

אהבה היא ללא תנאי. זה לא משנה מי אתה, מאיפה אתה בא או איך אתה נראה. אהבה היא קבלה והבנה. זה סלחן וחומל. זה קשר שאף פעם לא יכול להישבר.

אהבה היא חסרת אנוכיות

אהבה היא חסרת אנוכיות. זה לא קשור למה שאתה יכול לקבל, אלא מה אתה יכול לתת. זה על לשים את הצרכים של מישהו אחר לפני שלך. מדובר בהקרבה של האושר שלך למען אושרו של אחר.

אהבה היא בחירה

אהבה היא בחירה. זה לא משהו שפשוט קורה. זה משהו שאתה צריך לבחור לעשות כל יום. זו החלטה מודעת לשים את הצרכים של מישהו אחר לפני הצרכים שלך. זו מחויבות להיות תמיד שם בשביל מישהו, לא משנה מה.

אהבה היא מסע

אהבה היא מסע. זהו מסע של גילוי, של למידה ושל צמיחה. זה מסע של עליות ומורדות, של עליות ומורדות. אבל לא משנה מה, זה תמיד שווה את זה.

אהבה היא לנצח

אהבה היא לנצח. זה משהו שלעולם לא ייעלם. זה משהו שיישאר איתך לשארית חייך. זה משהו שלעולם לא יישכח. לא משנה מה, אהבה תמיד שווה את זה. זה משהו שאף פעם לא ניתן לקחת ממנו. זה משהו שתמיד יהיה שם בשבילך. אז קחו רגע להעריך את יופייה של האהבה ואת כל הדברים הנפלאים שהיא מביאה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן