דף הבית » רץ ברשת » מה שאתה צריך לדעת על אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים

מה שאתה צריך לדעת על אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים

מה שאתה צריך לדעת על אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים

מה הם בנים אל תבחר יש פרחי אקורדים?

אל תבחר בנים יש אקורדים פרחים הם סוג ייחודי של צמח שקיים כבר מאות שנים. הם ידועים בצבעים העזים ובצורות הייחודיות שלהם. גודלם של הפרחים יכול לנוע בין קטן לגדול, תלוי בסוג הצמח. הם ידועים גם ביכולתם למשוך פרפרים ויונקי דבש. צמחים אלה קלים לטיפול והם נהדרים להבהרת כל אזור.

סוגי אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים

יש כמה סוגים של אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים. צמחים אלה נמצאים בדרך כלל בגינות ובערוגות פרחים, אך ניתן לגדל אותם גם במיכלים בפטיו ובסיפונים. הסוגים הנפוצים ביותר של צמחים אלו הם הזנים 'גמד' ו'ענק'. זני הגמד הם בדרך כלל בגובה של בין 6 ל-8 אינץ', בעוד שזני הענק יכולים להגיע לגבהים של עד 12 רגל.

טיפול ותחזוקה

טיפול אל תבחר בנים יש אקורדים פרחים זה קל יחסית. הם דורשים מעט מאוד תחזוקה וניתן לגדל אותם ברוב סוגי הקרקע. יש להשקות את הפרחים על בסיס קבוע, אך יש להקפיד לא להשקות יתר על המידה שכן הדבר עלול להוביל לריקבון שורשים. כמו כן, מומלץ לדשן את הצמחים פעם בשנה.

בעיות ובעיות נפוצות

כמו כל סוג אחר של צמח, אל תבחר בנים יש אקורדים פרחים יכולים להיות רגישים למזיקים ומחלות מסוימות. המזיקים הנפוצים ביותר שתוקפים צמחים אלו הם כנימות וקרדית עכביש, בשניהם ניתן לטפל בקלות באמצעות קוטל חרקים. חרקים אחרים, כמו שבלולים וחלזונות, יכולים גם הם להוות בעיה. מחלות כמו ריקבון שורשים וכתם עלים יכולות להופיע גם כן, אך ניתן לטפל בהן באמצעות קוטלי פטריות.

השוואה מהירה

סוּג גוֹבַה תחזוקה
גמד 6-8 אינץ' נָמוּך
עֲנָק עד 12 רגל נָמוּך

שתילה וגידול אל תבחר בנים יש פרחי אקורדים

אל תבחר בנים יש אקורדים ניתן לשתול פרחים באביב או בסתיו. בעת השתילה, הקפד לבחור מקום שיקבל הרבה אור שמש ובעל אדמה מנקזת היטב. אם שותלים במיכל, הקפידו להשתמש בתערובת עציצים המיועדת לצמחי מיכל. בעת השתילה, הקפד לרווח את הצמחים במרחק של לפחות 8 סנטימטרים זה מזה.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לא בוחרים בנים יש אקורדים פרחים חיים?

ת: אל תבחר בנים יש אקורדים שפרחים חיים בדרך כלל במשך מספר שנים כאשר הם נטועים בסביבה מתאימה ומקבלים את הטיפול הראוי.

ש: האם אל תבחרו בנים יש פרחי אקורדים רעילים לבני אדם או לבעלי חיים?

ת: לא, אל תבחר בנים יש אקורדים פרחים אינם רעילים לבני אדם או לבעלי חיים.

סיכום

אל תבחרו בנים יש אקורדים פרחים הם סוג ייחודי של צמח שיכול להוסיף צבע ויופי לכל גינה או ערוגה. קל לטפל בצמחים אלו וניתן לגדל אותם ברוב סוגי הקרקע. בעת השתילה, הקפד לבחור מקום שיקבל הרבה אור שמש ובעל אדמה מנקזת היטב. עם טיפול נאות, צמחים אלה יכולים לחיות מספר שנים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן