דף הבית » רץ ברשת » שיח נוי, פרחי צוף אדומים מוארכים

שיח נוי, פרחי צוף אדומים מוארכים

שיח נוי, פרחי צוף אדומים מוארכים

מהם שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים?

שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים הם תוספת אטרקטיבית לכל גינה. שיחים אלה מייצרים פריחה יפהפייה המושכת פרפרים ויונקי דבש, ומוסיפים כתם צבע לנוף שלך. הפרחים הם בדרך כלל אדומים בוהקים ומקובצים יחד בקבוצות של שלושה או יותר. הם יכולים להגיע עד שישה סנטימטרים באורך ובדרך כלל צורתם צינורית. העלווה של שיחים אלה היא ירוקה כהה, מה שהופך אותם לניגוד בולט עם הפריחה התוססת. ניתן לשתול שיחים אלה בשמש מלאה או בצל חלקי, בהתאם למגוון. הם דורשים השקיה סדירה אך חוץ מזה הם בעלי תחזוקה נמוכה יחסית. הם גם די עמידים לבצורת, ולכן הם בחירה מצוינת עבור אזורים עם קיץ יבש. הפרחים מושכים פרפרים ויונקי דבש, כמו גם חרקים מועילים אחרים.

סוגי שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים

ישנם מספר סוגים של שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים המתאימים לגינות. כמה מהזנים הפופולריים יותר כוללים:

רודודנדרונים

רודודנדרונים הם שיח יפה ועמיד המתאים היטב לגינות באקלים ממוזג. הפרחים אדומים בוהקים ומקובצים יחד בקבוצות של שלושה או יותר. הם פורחים בסוף האביב ובתחילת הקיץ, ומספקים תצוגה נהדרת של צבע. הם קלים לגידול ודורשים תחזוקה מינימלית.

אזליאות

אזליאות הן בחירה פופולרית לגינות בשל הטיפול הקל והפריחה האטרקטיבית שלהן. הם מייצרים אשכולות של פרחים צינוריים אדומים בהירים בסוף האביב ובתחילת הקיץ. העלווה בצבע ירוק עמוק, מה שהופך אותם לניגוד אטרקטיבי עם הפריחה התוססת. הם די עמידים לבצורת ודורשים תחזוקה מינימלית.

השוואה מהירה של זנים פופולריים

שֵׁם אֵזוֹר זמן פריחה גוֹבַה התפשטות אוֹר
רודודנדרון 4-9 סוף האביב/תחילת הקיץ 4-10 רגל 4-8 רגל. שמש מלאה/צל חלקי
אזליה 5-9 סוף האביב/תחילת הקיץ 2-6 רגל. 2-6 רגל. שמש מלאה/צל חלקי

שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים יכולים להיות תוספת נהדרת לכל גינה. הם מוסיפים צבע ומושכים פרפרים ויונקי דבש. הם קלים לגידול ודורשים תחזוקה מינימלית. הם גם עמידים יחסית לבצורת, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אזורים עם קיץ יבש. אם אתה מחפש שיח יפה וקל לטיפול לגינה שלך, שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים יכולים להיות בחירה מושלמת. בעזרת כמה צעדים פשוטים, אתה יכול ליצור תצוגה מדהימה של פריחה תוססת שתימשך שנים רבות. למידע נוסף על שיחי נוי עם פרחי צוף אדומים מוארכים, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן