דף הבית » News » מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן

מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן

מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן

איך לשמור על פרחים חתוכים לאורך זמן?

פרחים חתוכים יכולים להיות תוספת יפה לכל חדר, אבל הם לא מחזיקים מעמד לנצח. אם אתה רוצה לשמור על טריות פרחים חתוכים למשך זמן רב יותר, יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות. המפתח הוא לשמור את הפרחים בסביבה הנכונה ולטפל בהם כראוי. הנה כמה טיפים להפיכת הפרחים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר.

שימוש באגרטל הנכון

הצעד הראשון לשמירה על טריות הפרחים שלך למשך זמן ארוך יותר הוא להשתמש באגרטל הנכון. הוא צריך להיות נקי ובגודל המתאים לכמות הפרחים שתרצו להכניס בו. אם האגרטל קטן מדי, הגבעולים יהיו צפופים והפרחים לא יוכלו לספוג מספיק מים. אם האגרטל גדול מדי, יותר מדי מים יספגו, מה שעלול לגרום לפרחים לנבול מהר יותר.

טיפול בפרחים

חשוב גם לטפל בפרחים ברגע שהם באגרטל. הקפד לבדוק את מפלס המים כל יומיים ולמלא אותו במידת הצורך. כמו כן, מומלץ לגזום את הגבעולים מדי כמה ימים, כי זה יעזור להם לספוח את המים בצורה יעילה יותר.

בחירת המים הנכונים

המים שבהם אתה משתמש לפרחים שלך חשובים לא פחות מהאגרטל שבו אתה משתמש. מי ברז רגילים זה בסדר, אבל הוספת כמה טיפות של אקונומיקה או כפית סוכר תעזור לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה טיפות של מיץ לימון או כפית חומץ.

מה עוד אתה יכול לשים במי אגרטל כדי לשמור על פרחים ארוכים יותר?

יש עוד כמה דברים שאתה יכול להוסיף למי האגרטל כדי לשמור על טריות הפרחים לתקופה ארוכה יותר. הנה כמה מהאפשרויות הטובות ביותר:

  • אספירין: אספירין יכול לעזור לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. כל שעליך לעשות הוא להמיס טבלית אספירין אחת במי האגרטל. זה יעזור לשמור על בריאות הגבעולים והפרחים במיטבם.
  • וודקה או ג'ין: הוספת זריקת וודקה או ג'ין למי האגרטל יכולה לעזור לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. הסיבה לכך היא שהאלכוהול עוזר למנוע גדילה של חיידקים במים.
  • מזון פרחים: מזון פרחים הוא תערובת מיוחדת של כימיקלים שעוזרת לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. זה זמין בדרך כלל בחנויות פרחים או במרכזי גן ולעיתים קרובות מתווסף למי האגרטל בעת קניית פרחים.
  • מטבעות נחושת: הוספת כמה מטבעות נחושת למי האגרטל יכולה לעזור לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. הנחושת מסייעת במניעת צמיחת חיידקים במים. רק הקפידו להשתמש במטבעות שאינם ישנים או מלוכלכים מדי.

מדור דעה אישית

שמירה על טריות פרחים חתוכים לאורך זמן יכולה להיות אתגר, אבל זה לא בלתי אפשרי. עם האגרטל, המים והטיפול הנכונים, תוכלו לוודא שהפרחים שלכם יישארו יפים לאורך זמן רב ככל האפשר. הוספת דברים כמו אספירין, וודקה או ג'ין, מזון פרחים ומטבעות נחושת למי האגרטל יכולה גם לעזור לשמור על טריות הפרחים למשך זמן רב יותר. הם אולי נשמעים מוזרים, אבל הם באמת יכולים לעשות את ההבדל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן