דף הבית » News » איך לעצור פרחים מלבלבל באגרטל

איך לעצור פרחים מלבלבל באגרטל

איך לעצור פרחים מלבלבל באגרטל

מה שאתה צריך לדעת על נבילת פרחים

האם אי פעם שמתם לב שהפריחה באגרטל שלכם מתחילה לנבול לאחר מספר ימים בלבד? זה יכול להיות מתסכל להפליא לבזבז זמן וכסף על זר פרחים יפהפה, רק כדי שהם יתחילו לצנוח כמה ימים לאחר מכן. אבל, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי שהפרחים שלך ייראו טריים לאורך זמן.

האגרטל הנכון והמים

הצעד הראשון בשמירה על הפרחים שלך מפני נבול באגרטל הוא לוודא שיש לך את האגרטל והמים הנכונים. כשמדובר באגרטל, חשוב לבחור באחד שעמוק מספיק כדי להטביע את גבעולים של הפרחים. זה יעזור לשמור על לחות הפריחה ולהיראות יפה. כשזה מגיע למים, תרצה לוודא שהם טריים וללא כל זיהומים. מי ברז מכילים לרוב כלור, שעלול להזיק לבריאות הפרחים שלך. כחלופה, אתה יכול להשתמש במים מסוננים או מזוקקים, שיעזרו לשמור על מראה הפרחים שלך במיטבם.

הפרחים הנכונים

בחירת הפרחים הנכונים חשובה גם כשמדובר בשמירה עליהם מפני נבילה באגרטל. בדרך כלל, פרחים בעלי עלי כותרת עבים יותר – כמו ורדים וחבצלות – מתאימים יותר לאגרטלים מאשר פרחים בעלי עלי כותרת דקים יותר, כגון צבעונים וחינניות. בנוסף, תרצה לבחור פרחים שנחתכו טרי ועדיין בצורת ניצן.

שימוש במזון פרחים

דרך נוספת לשמור על מראה פרחים טרי באגרטל היא להשתמש במזון פרחים. מזון פרחים הוא שילוב מיוחד של חומרים מזינים שעוזר לשמור על לחות הפרחים ומראה יפה. בדרך כלל, עדיף להשתמש במזון פרחים שתוכנן במיוחד עבור סוג הפרחים שיש לך באגרטל שלך.

החלפת המים באופן קבוע

החלפת המים באגרטל שלך באופן קבוע חשובה גם כשמדובר בשמירה על הפרחים שלך מפני נבול. ככלל, עדיף להחליף את המים כל יומיים-שלושה. בעת החלפת המים, חשוב להקפיד להוסיף גם מנה טרייה של מזון פרחים.

השוואה מהירה

שלבים תיאור
אגרטל ומים בחרו אגרטל עמוק והשתמשו במים טריים ומסוננים
הפרחים הנכונים בחרו פרחים בעלי עלי כותרת עבים יותר ובצורת ניצנים
אוכל פרחים השתמש במזון פרחים שמיועד במיוחד לסוג הפרחים
שנה את המים החליפו את המים כל יומיים-שלושה והוסיפו מזון לפרחים טריים

שמירה על מראה הפרחים שלך טרי באגרטל יכולה להיות משימה קשה. אבל, עם האגרטל הנכון, המים, הפרחים ומזון הפרחים, אתה יכול לשמור על זר פרחים יפה לאורך ימים. ייתכן שתרצה גם לשקול הוספת טיפול נוסף לפרחים שלך, כגון גזירת הגבעולים או הסרת עלי כותרת נבולים. עם הטיפים והטריקים הפשוטים האלה, אתה יכול לשמור על מראה הפרחים שלך טרי ויפה במשך ימים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לשמור על הפרחים שלך לא לנבול באגרטל, בדוק את הסרטון המועיל הזה לקבלת מידע וטיפים נוספים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן