דף הבית » בחירות הגולשים » לקשט בפרחי בצק סוכר: עוגת יום ההולדת המושלמת

לקשט בפרחי בצק סוכר: עוגת יום ההולדת המושלמת

לקשט בפרחי בצק סוכר: עוגת יום ההולדת המושלמת

מה זה בצק סוכר?

בצק סוכר הוא סוג של בצק דוגמנות העשוי מסוכר, חמאה ועמילן תירס. הוא משמש לעתים קרובות לקישוט עוגות, מכיוון שקל לעצב אותו וניתן לגוון אותו בצבעי מאכל ליצירת עיצובים יפים. פרחי בצק סוכר הם דרך מהנה וקלה לקשט עוגה ליום הולדת או לאירוע מיוחד.

הכנת פרחי בצק סוכר

הכנת פרחי בצק סוכר היא פשוטה. התחל בשילוב כוס סוכר אחת, כף אחת של עמילן תירס וכף אחת של חמאה בקערה. ללוש את החומרים יחד עד לקבלת בצק חלק. לאחר מכן, מרדדים את הבצק על משטח מקומח קלות והשתמשו בחותכני עוגיות כדי לגזור צורות פרחים. מניחים את הגזרות על תבנית מרופדת בנייר אפייה. לאחר שחותכים את הפרחים ועל תבנית האפייה, ניתן להוסיף צבע לפרחים. לשם כך, ערבבו יחד כף אחת של מים וכמה טיפות של צבע מאכל בקערה. טובלים מכחול קטן בתערובת צבעי המאכל וצובעים כל פרח. הניחו לפרחים להתייבש לפני שמוסיפים אותם לעוגה.

הרכבת העוגה

לאחר שפרחי בצק הסוכר התייבשו, הגיע הזמן להרכיב את העוגה. התחל באפיית עוגה לבחירתך והקפאה בציפוי קרם חמאה. לאחר מכן, מסדרים את פרחי בצק הסוכר על גבי העוגה בכל תבנית שתרצו.

גימור

לסיום העוגה, מפזרים עליה מעט נצנצים אכילים או פניני סוכר. אתה יכול גם להשתמש בשקית זילוף וקצת קרם חמאה כדי להעביר מסר על העוגה, כמו "יום הולדת שמח". פרחי בצק הסוכר מהווים תוספת יפה וייחודית לכל עוגה. הם בטוח יגרמו לילדת יום ההולדת או לילד להרגיש מיוחדים ויהיו בטוחים שירשימו את האורחים שלכם. אם אתם מחפשים דרך מהנה ויצירתית לקשט עוגת יום הולדת, נסו להכין פרחים מבצק סוכר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן