דף הבית » בחירות הגולשים » איך להכין עוגיות פרחים טעימות

איך להכין עוגיות פרחים טעימות

איך להכין עוגיות פרחים טעימות

מהן עוגיות פרחים?

עוגיות פרחים הן סוג של עוגיות המעוצבות ומעוטרות כך שייראו כמו פרחים יפים. ניתן להכין אותם עם כל סוג של בצק עוגיות וניתן לקשט אותם במגוון של זילוף ופיזורים. הם פינוק פופולרי לימי הולדת, חתונות, מקלחת תינוקות ואירועים מיוחדים אחרים. הם יוצרים מצגת יפה וטעימה שבטוח תרשים את האורחים שלכם.

המרכיבים הדרושים לעוגיות פרחים

בצק עוגיות

כדי להכין עוגיות פרחים, תצטרכו להתחיל עם בצק עוגיות בסיסי. אתה יכול להכין בצק עוגיות משלך, או לרכוש בצק מוכן מראש מהמכולת המקומית שלך. סוג בצק העוגיות שתבחר יהיה תלוי בטעם העוגייה שאתה מחפש להכין. שקול לנסות בצק עוגיות סוכר קלאסי, בצק עוגיות שוקולד עשיר, או אפילו בצק עוגיות חמאת בוטנים.

ציוד לקישוט

ברגע שיש לך את בצק העוגיות שלך, תצטרך לאסוף את ציוד הקישוט שלך. זה יכול לכלול:

  • ציפוי בצבעים שונים
  • ספרינקס
  • שקיות צנרת
  • חותכני עוגיות בצורות פרחים שונות

שלבים ליצירת עוגיות פרחים

שלב 1: הכן את בצק העוגיות שלך

ברגע שיש לך את כל המרכיבים שלך, אתה מוכן להתחיל להכין את עוגיות הפרחים שלך. התחל בחימום מראש של התנור לטמפרטורה המצוינת על אריזת בצק העוגיות. לאחר מכן, מרפדים תבנית או שניים בנייר אפייה.

שלב 2: גזרו צורות עוגיות

בעזרת חותכני העוגיות שלך, גזרו צורות פרחים מבצק העוגיות והניחו אותן על תבנית האפייה המוכנה. הקפידו להשאיר מעט מרווח בין כל עוגיה כדי שיהיה להן מקום להתפשט בזמן האפייה.

שלב 3: אופים את העוגיות

כשהתנור מחומם מראש, מניחים את תבנית האפייה עם העוגיות בתנור ואופים למשך הזמן המצוין על גבי אריזת בצק העוגיות. לאחר האפייה של העוגיות מוציאים אותן מהתנור ומניחים להן להתקרר לחלוטין.

שלב 4: לקשט את העוגיות

כשהעוגיות מתקררות לגמרי, זה הזמן להתחיל לקשט. השתמשו בשקיות הזילוף והזילוף שלכם כדי לקשט את העוגיות כך שיראו כמו פרחים יפים. אתה יכול גם להשתמש בשפריצים כדי להוסיף מרקם וצבע לפרחים שלך. תהיו יצירתיים ותהנו עם זה!

שלב 5: הגישו ותהנו!

לאחר שהעוגיות מקושטות, אתם מוכנים להגיש אותן וליהנות! אתה יכול להניח את העוגיות על צלחת יפה או מעמד לעוגה כדי ליצור מצגת מהממת. האורחים שלך ישמחו מעוגיות הפרחים היפות. הכנת עוגיות פרחים היא דרך מהנה להיות יצירתי עם עוגיות ולהרשים את האורחים. עם המדריך הקל לביצוע הזה, אתה יכול להכין עוגיות פרחים טעימות משלך. הקפד לבדוק ביוטיוב לקבלת טיפים וטריקים נוספים כיצד להפוך את עוגיות הפרחים שלך אפילו יותר יפות וטעימות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן