דף הבית » News » האם אתה שופך מים על פרחים זה הורס?

האם אתה שופך מים על פרחים זה הורס?

האם אתה שופך מים על פרחים זה הורס?

מה קורה כששופכים מים על פרחים?

כשבאים להשקות את הפרחים שלך, חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה לעשות זאת. אולי אתם חושבים ששפיכת מים ישירות על הפרחים היא הדרך הטובה ביותר לתת להם את הלחות הדרושה להם, אבל זה ממש לא המקרה. שפיכת מים ישירות על הפרחים יכולה למעשה לגרום יותר נזק מתועלת. כאשר אתה שופך מים על פרחים, זה יכול לגרום לעלי הכותרת להישבר או להינזק. הלחות העודפת יכולה גם לעודד צמיחה של חיידקים ופטריות על הפרחים, מה שמוביל לנבילה ושינוי צבע.

למה עדיף להשקות את האדמה?

הדרך הטובה ביותר להשקות את הפרחים שלך היא להשקות את האדמה סביבם. זה ייתן לשורשי הפרחים הזדמנות לספוג את הלחות הדרושה להם מבלי להסתכן בנזק לעלי הכותרת. לאחר מכן השורשים יפיצו את הלחות בכל הפרח, ויאפשרו לו להישאר בריא ותוסס.

באיזו תדירות כדאי להשקות את האדמה?

התדירות שבה אתה צריך להשקות את האדמה תהיה תלויה בסוג הפרח שיש לך. פרחים מסוימים זקוקים ליותר לחות מאחרים, אז הקפידו לחקור את הפרח הספציפי שיש לכם ולפעול לפי ההוראות לקבלת התוצאות הטובות ביותר. בדרך כלל, אתה צריך להשקות את האדמה סביב הפרחים שלך כל שלושה עד חמישה ימים.

מה אם האדמה יבשה מדי?

אם האדמה יבשה מדי, ייתכן שיהיה עליך להשקות אותה לעתים קרובות יותר. אתה יכול לבדוק את האדמה כדי לראות אם היא יבשה מדי על ידי הכנסת האצבע לתוכה. אם הוא מרגיש יבש, זה הזמן לשתות אותו.

כמה מים כדאי להשתמש?

כשזה מגיע להשקות את הפרחים שלך, חשוב לא להשקות אותם יתר על המידה. יותר מדי מים עלולים לגרום לשורשים להירקב ולהוביל לבעיות אחרות. כלל אצבע טוב הוא להשתמש בסנטימטר אחד של מים בשבוע.

דעה אישית

שפיכת מים ישירות על פרחים עשויה להיראות כמו הדרך הפשוטה ביותר להשקות אותם, אך למעשה היא לא הטובה ביותר עבור הפרחים. במקום זאת, עדיף להשקות את האדמה סביב הפרחים כדי שהשורשים יוכלו לספוג את הלחות ללא סיכון של נזק לעלי הכותרת. זה יאפשר לפרחים להישאר בריאים ותוססים לאורך זמן. אם אתה מחפש מידע נוסף על הדרך הטובה ביותר להשקות את הפרחים שלך, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן