דף הבית » ויראלי » בנים מעל פרחים: פרקים מלאים עם תרגום

בנים מעל פרחים: פרקים מלאים עם תרגום

. בנים מעל פרחים: פרקים מלאים עם תרגום

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers היא סדרת טלוויזיה דרום קוריאנית בכיכובם של לי מין-הו, גו הי-סון, קים היון-ג'ונג, קים בום וקים ג'ון. הוא שודר ב-KBS2 מ-5 בינואר 2009 עד 31 במרץ 2009. זהו העיבוד הדרום קוריאני הראשון לסדרת המנגה Hana Yori Dango, שנכתבה על ידי יוקו קאמיו. הסדרה עוקבת אחר חייה של ילדה ענייה, אך בעלת רצון חזק, שמסתבכת בחייהם של ארבעת הבנים העשירים ביותר בבית ספרה.

איפה לצפות בבנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers זמין להזרמה בפלטפורמות מקוונות שונות כגון YouTube ו-Netflix. אתה יכול גם למצוא את הפרקים המלאים עם תרגום באתרי הסטרימינג האלה.

יוטיוב

YouTube הוא מקום מצוין לצפות בו בפרקים המלאים של Boys Over Flowers עם תרגום. אתה יכול למצוא את הסדרה בערוץ היוטיוב הרשמי של KBS2. לערוץ יש את כל הפרקים ב-HD מלא עם כתוביות באנגלית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש "בנים מעל פרחים".

נטפליקס

נטפליקס היא עוד אפשרות מצוינת לצפות ב-Bos Over Flowers עם תרגום. אתה יכול למצוא את הסדרה באתר נטפליקס. כל הפרקים זמינים ב-HD מלא עם כתוביות באנגלית.

השוואה מהירה

אֲתַר פרקים כתוביות
יוטיוב את כל אנגלית
נטפליקס את כל אנגלית

סקירה כללית של בנים מעל פרחים

Boys Over Flowers עוקב אחר סיפורה של Geum Jan-di (Goo Hye-sun), ילדה רגילה שמתקבלת לבית ספר יוקרתי לאחר שהצילה תלמיד מלהתאבד. עד מהרה היא מסתבכת בחייהם של ארבעת הבנים העשירים ביותר בבית הספר – F4, המורכב מגו ג'ון-פיו (לי מין-הו), יון ג'י-הו (קים היון-ג'ונג), סו לי-ג'ונג (קים בום). ) וסונג וו-בין (קים ג'ון). הסדרה עוקבת אחר משולש האהבה בין ג'אן-די, ג'ון-פיו וג'י-הו, כמו גם המאבקים של ג'אן-די כשהיא מסתגלת לתרבות העשירים. זה גם בוחן את הדינמיקה של מערכות היחסים בין חברי F4 לבין Jan-di.Boys Over Flowers קיבל ביקורות חיוביות מהמבקרים והצופים כאחד. זוהי אחת הדרמות הקוריאניות עם הדירוג הגבוה ביותר בהיסטוריה וזכתה במספר פרסים, כולל הפרס הגדול בטקס פרסי הדרמה של KBS לשנת 2009. הסדרה גם הולידה ספין-אוף, Boys Over Flowers עונה 2, ששודרה בשנת 2018. אם אתם מחפשים קומדיה רומנטית עם טוויסט, Boys Over Flowers היא בחירה מצוינת. הסדרה מלאה בקומדיה, רומנטיקה ודרמה, והיא בטוח תבדר אותך. אז למה אתה מחכה? צפה בפרקים המלאים עם תרגום ביוטיוב ובנטפליקס עכשיו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן