דף הבית » ויראלי » פרחים בעליית הגג 2009 לצפייה ישירה

פרחים בעליית הגג 2009 לצפייה ישירה

פרחים בעליית הגג 2009 לצפייה ישירה

סקירה כללית של פרחים בעליית הגג 2009

פרחים בעליית הגג 2009 הוא סרט המבוסס על הרומן בעל אותו השם משנת 1979 מאת VC Andrews. זהו סרט אימה פסיכולוגי אפל המספר את סיפורם של ארבעה אחים המוסתרים בעליית הגג של סבא וסבתא על ידי אמם כדי להגן עליהם מפני סבם ועושרו. בסרט מככבים קירנן שיפקה, מייסון דיי ואמילי אלין לינד בתור ארבעת האחים, ואלן ברסטין בתור אמם.

עלילת הפרחים בעליית הגג 2009

הסרט עוקב אחר ארבעת האחים – כריס, קאתי, קארי וקורי – שנשלחים על ידי אמם להישאר בעליית הגג של סבא וסבתא שלהם בזמן שהיא מנסה לנהל משא ומתן על ירושה מאביה. עם זאת, הסבים והסבתות שלהם אינם מה שהם נראים והם מבינים במהרה שהם אסירים בעליית הגג. בעודם נאבקים לשרוד בסביבה המדכאת והאכזרית של בית סבא וסבתא, על האחים להתעמת גם עם השדים והפחדים הפנימיים שלהם.

הדמויות של פרחים בעליית הגג 2009

הסרט כולל מספר דמויות בלתי נשכחות, שכולן מגולמות בצורה מבריקה על ידי צוות השחקנים. קירנן שיפקה מככב בתור כריס, הבכור מבין ארבעת האחים ומנהיג הקבוצה. מייסון דיי מגלם את קאתי, האח השני בגודלו והמרדני ביותר בקבוצה. אמילי אלין לינד מככבת בתור קארי, הצעירה מבין ארבעת האחים והתמימה ביותר. את קורי מגלם וויאט נאש, והוא הרגיש והפגיע מבין האחים.

צופה בפרחים בעליית הגג 2009

אם אתם מחפשים לצפות בפרחים בעליית הגג 2009, תוכלו לעשות זאת ישירות באינטרנט. הסרט זמין להזרמה ב- Amazon Prime Video, YouTube, Google Play ו- iTunes. אתה יכול גם לשכור או לרכוש את הסרט מכל אחד מהשירותים הללו.

סיכום

פרחים בעליית הגג 2009 הוא סרט אימה פסיכולוגי אפל וסוחף העוקב אחר סיפורם של ארבעה אחים המוסתרים בעליית הגג של סבא וסבתא שלהם. בעוד שהסרט כולל מספר דמויות בלתי נשכחות, הביצועים של צוות השחקנים הם באמת יוצאי דופן. אם אתם מחפשים לצפות בסרט, תוכלו לעשות זאת ישירות באינטרנט דרך כל אחד משירותי הסטרימינג שהוזכרו לעיל. למידע נוסף על הסרט, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן