דף הבית » בחירות הגולשים » בנים מעל פרחים: סקירה מהירה

בנים מעל פרחים: סקירה מהירה

להציג את הטבלה

מה זה בנים מעל פרחים?

Boys Over Flowers היא סדרת דרמה דרום קוריאנית ששודרה בין השנים 2009-2010. הסדרה עוקבת אחר חייהם של ארבעה תלמידי תיכון עשירים ומיוחסים, הידועים כ-F4, וילדה ענייה וחרוצה שנסחפת לעולמם. הסדרה הייתה עיבוד למנגה היפנית, האנה יורי דנגו, והיא זכתה להצלחה גדולה בדרום קוריאה, יפן ומדינות אחרות באסיה.

הדמויות המרכזיות

הדמויות הראשיות של Boys Over Flowers הם ה-F4 ו-Geum Jan-di. ה-F4 מורכב מהמנהיג Gu Jun-pyo, Yoon Ji-hu, So Yi-jung ו- Song Woo-bin. Gu Jun-pyo הוא היורש של קונגלומרט עסקי גדול, Shinhwa Group. הוא פרחח מפונק, אבל מתחת לכל זה יש לו לב גדול. יון ג’י-הו הוא יתום שאומץ על ידי המשפחה העשירה של Shinhwa Group. הוא נאמן לחבריו והוא לוחם גדול. אז יי-ג’ונג הוא פלייבוי עשיר שתמיד מוכן לזמן טוב. הוא גם אמן מוכשר. Song Woo-bin הוא בן למשפחה עשירה והוא בחור טוב מכל הלב. גאום ג’אן-די היא ילדה ענייה אך חרוצה שזוכה לגישה לבית הספר התיכון שינחווה האקסקלוסיבי לאחר שהצילה תלמיד מטביעה. היא בתו של ניקוי יבש והיא ילדה אמיצה ונחושה.

הסיפור

Boys Over Flowers הוא הסיפור על האופן שבו Geum Jan-di משנה את חיי ה-F4. בהתחלה הם רואים בה מטרד ומנסים לגרש אותה עם טקטיקת הבריונות שלהם. אבל היא עומדת מולם ובסופו של דבר, ההערצה שלהם כלפיה גוברת. גו ג’ון-פיו מתאהב בה ובסופו של דבר הם הופכים לזוג. הסדרה עוקבת אחר סיפור האהבה שלהם, כמו גם אחר מערכות היחסים האחרות בין ה-F4 לדמויות אחרות.

ערכות נושא

Boys Over Flowers היא קומדיה רומנטית, אבל היא גם חוקרת נושאים של עושר ומעמד. זה מראה איך לעשירים יש את כל הפריבילגיות בחיים, בעוד שהעניים צריכים להיאבק כדי להסתדר. זה גם מראה כיצד אהבה יכולה לחרוג מגבולות המעמד.

השוואה מהירה

אופי עוֹשֶׁר אִישִׁיוּת
גו ג’ון-פיו עָשִׁיר פרחח מפונק, אבל בעל לב גדול
יון ג’י-הו עשיר (מאומץ) לוחם נאמן, נהדר
אז יי-ג’ונג עָשִׁיר פלייבוי עשיר, אמן מוכשר
השיר Woo-bin עָשִׁיר בסך הכל בחור טוב
Geum Jan-di עני אמיץ, נחוש

Boys Over Flowers היא סדרה איקונית שצופים ברחבי העולם נהנו ממנה. אם עדיין לא ראיתם אותו, תוכלו לצפות בו עם כתוביות באנגלית ב- YouTube . זו בטוח תהיה נסיעה מהנה ורומנטית!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן