דף הבית » רץ ברשת » איך להכין זר פרחים ענק ממדפים

איך להכין זר פרחים ענק ממדפים

איך להכין זר פרחים ענק ממדפים

סקירה כללית של הכנת זר פרחים

הכנת זר פרחים יכולה להיות תחביב מהנה ומתגמל. בין אם אתה חנות פרחים מקצועי או רק מתחיל, יצירת זר פרחים יפה היא דרך מצוינת לבטא את עצמך. מדריך זה יעזור לכם להבין כיצד להכין זר פרחים ענק ממדפים, צעד אחר צעד.

סוגי פרחים

כשזה מגיע להכנת זר פרחים, סוג הפרחים שבהם אתה משתמש יהיה תלוי באירוע או באירוע. לדוגמה, אם אתה מכין זר ליום הולדת מיוחד, אולי תרצה לכלול ורדים, חינניות וחבצלות. מצד שני, אם אתם מכינים זר לחתונה, אולי תבחרו לכלול פרחים מסורתיים יותר כמו צבעונים, סחלבים וגרדינים.

איסוף אספקה

לאחר שהחלטתם על סוג הפרחים שבו תשתמשו, הגיע הזמן לאסוף את המצרכים שתצטרכו להכנת הזר. המצרכים החשובים ביותר שתזדקקו להם הם הפרחים, זוג מספריים, סרט פרחוני ואגרטל. כמו כן, תרצה שיהיו לך כמה פריטים אחרים בהישג יד, כגון סרט, חוט וקצף פרחוני.

בחירת האגרטל הנכון

בבחירת אגרטל לזר שלך, חשוב לבחור אגרטל בגודל ובצורה הנכונים לפרחים. אם אתה מכין זר קטן יותר, אגרטל גבוה ודק יהיה הטוב ביותר. אם אתה מכין זר גדול יותר, אגרטל רחב ורדוד יהיה הבחירה הטובה ביותר.

חיתוך הפרחים

לאחר שאספתם את האספקה שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחתוך את הפרחים. התחל על ידי חיתוך עלים או גבעולים עודפים. לאחר מכן, השתמש במספריים כדי לחתוך את הגבעולים בזווית. זה יעזור להם להשתלב טוב יותר באגרטל וגם יעזור להם לספוג את המים ביתר קלות.

סידור הפרחים

עכשיו אחרי שגזרתם את הפרחים, הגיע הזמן להתחיל לסדר אותם באגרטל. התחל בהצבת הפרחים הגדולים ביותר במרכז האגרטל ולאחר מכן מלא סביבם. נסו ליצור מראה מאוזן באמצעות צבעים וצורות שונות.

הוספת הגימור

לאחר שסידרתם את הפרחים, הגיע הזמן להוסיף את הגימור. התחל על ידי עטיפה של הגבעולים עם סרט פרחוני, ולאחר מכן הצמד את הזר עם חוט או סרט. לבסוף, הוסף קצת קצף פרחוני לאגרטל כדי לעזור לשמור את הפרחים במקומם.

השוואה מהירה

פריט תיאור
פרחים בחר את סוג הפרחים המתאים לאירוע.
מספריים חותכים את הגבעולים של הפרחים בזווית.
סרט פרחוני עוטפים את הגבעולים עם סרט פרחוני.
אֲגַרטֵל בחר את הגודל והצורה הנכונים עבור הזר שלך.
סרט / חוט אבטח את הזר יחד עם סרט או חוט.
קצף פרחוני הוסף קצף פרחוני לאגרטל כדי לעזור לשמור את הפרחים במקומם.

יצירת זר ייחודי

לאחר שתשלוט ביסודות הכנת זר פרחים, תוכל להתחיל לחקור מרקמים, צבעים וצורות שונים כדי ליצור זר ייחודי. אתה יכול גם להתנסות עם סוגים שונים של מיכלים, כגון סלים או קופסאות.

סיכום

הכנת זר פרחים ממדפים היא דרך מצוינת לבטא את עצמך וליצור משהו ייחודי. עם כמה ציוד פשוט וקצת יצירתיות, אתה יכול להכין זר פרחים ענק שבטוח ירשים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן