דף הבית » רץ ברשת » הכנת בושם עם פרחים: חוג לילדים

הכנת בושם עם פרחים: חוג לילדים

הכנת בושם עם פרחים: חוג לילדים

מהו בושם פרחים?

בושם פרחים הוא סוג של ניחוח העשוי משמנים אתריים טבעיים המופקים מפרחים. זוהי דרך ייחודית ומענגת להביא את היופי הטבעי של פרחים לצורה לבישה. אנשים רבים רואים בשמי פרחים סוג מיוחד של אמנות, שכן לכל ריח יש את האישיות והארומה הייחודית שלו. בשמים לפרחים מיוצרים לרוב באמצעות שילוב של שמנים אתריים מפרחים שונים. את השמנים האתריים מערבבים יחד בשמן נשא, כמו חוחובה או שמן שקדים מתוקים, ולאחר מכן משאירים חליטה למשך מספר שבועות. לבושם המתקבל ניחוח עדין וטבעי שניתן להשתמש בו ליצירת מגוון ניחוחות שונים.

למה להכין בושם פרחים עם ילדים?

הכנת בושם פרחים עם ילדים היא דרך מצוינת לגרום להם להתעניין בעולם הטבע וללמוד הערכה לכל הריחות השונים שפרחים יכולים להפיק. זוהי גם פעילות מהנה ומעשית שניתן לעשות בבית או בחוץ. בנוסף להיותה פעילות מהנה, הכנת בושם פרחים יכולה גם לעזור לילדים לפתח הערכה לעולם הטבע. על ידי חקירת הריחות השונים של פרחים, ילדים יכולים ללמוד לזהות ניחוחות שונים ולהעריך את יופיו של הטבע.

איך להכין בושם פרחים עם ילדים

הכנת בושם פרחים עם ילדים הוא תהליך פשוט למדי. השלב הראשון הוא איסוף החומרים הדרושים. תזדקק למבחר של פרחים, טריים או מיובשים, שמנים אתריים ושמן נשא. לאחר שאספתם את כל החומרים, תוכלו להתחיל בתהליך הכנת בושם הפרחים שלכם. התחל בבחירת השמנים האתריים שבהם תרצה להשתמש ולאחר מכן שלבו אותם עם שמן הנשא. אתה יכול לערבב ולהתאים שמנים אתריים שונים כדי למצוא את השילוב המושלם של ניחוחות. לאחר מכן, תוכל להתחיל להוסיף את הפרחים לתערובת השמן האתרי והשמן הנשא. אתה יכול להוסיף את עלי הכותרת לתערובת או להשתמש במכתש ועלי כדי לחלץ את השמנים האתריים מעלי הכותרת. לאחר הוספת הפרחים לתערובת, ניתן לתת לה להשרות מספר שבועות. לאחר השלמת תהליך זה, ניתן לבקבק את הבושם ולתייג אותו עם שם הפרח בו נעשה שימוש.

עידוד יצירתיות

הכנת בושם פרחים עם ילדים יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת לעזור להם לחקור את היצירתיות שלהם. עודדו אותם להתנסות בשילובים שונים של שמנים אתריים ופרחים עד שימצאו את הריח המושלם. אתה יכול גם לעזור להם להמציא שמות שונים לבשמים שלהם.

שיקולי בטיחות

חשוב לזכור ששמנים אתריים יכולים להיות חזקים מאוד ועלולים לגרום לגירוי אם הם באים במגע עם העור. הקפידו להסביר זאת לילדים ולפקח עליהם בזמן שהם מכינים את הבשמים שלהם. כדאי גם לספק להם משקפי בטיחות וכפפות ללבוש בזמן הטיפול בשמנים האתריים.

שאלות ותשובות

באיזה סוג שמן עלי להשתמש כמנשא לבושם פרחים?

סוג השמן הנפוץ ביותר המשמש כמנשא לבושם פרחים הוא חוחובה או שמן שקדים מתוקים. שמנים אלו קלים ובעלי ריח ניטרלי, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש בבשמים.

האם אני יכול להשתמש בפרחים טריים להכנת בושם?

כן, אתה יכול להשתמש בפרחים טריים להכנת בושם. רק הקפידו לקטוף אותם ביום יבש כדי שעלי הכותרת לא יהפכו לעובש. אתה יכול גם להשתמש בפרחים מיובשים אם אתה מעדיף.

כמה זמן עליי לתת לבושם להחדיר?

משך הזמן שאתה נותן לבושם להחדיר יהיה תלוי בסוג הפרחים שבו אתה משתמש. עבור רוב הפרחים, עדיף לתת להם להשרות לפחות שבועיים. זה יאפשר לשמנים האתריים לחלץ במלואו מעלי הכותרת.

כיצד אוכל לברר מידע נוסף על הכנת בושם פרחים?

למידע נוסף על הכנת בושם פרחים, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה כדי לגלות עוד על התהליך והחומרים שתזדקק להם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן