דף הבית » להעביר את הזמן » תרגיל חישוב: 10 פרחים ב-2 אגרטלים

תרגיל חישוב: 10 פרחים ב-2 אגרטלים

תרגיל חישוב: 10 פרחים ב-2 אגרטלים

תרגיל חישוב: 10 פרחים ב-2 אגרטלים

תרגילי חישוב הם דרך מצוינת לתלמידים לתרגל את כישורי החשבון שלהם. בתרגיל זה, התלמידים ישתמשו בכישורי החיבור והחיסור שלהם כדי לקבוע את מספר הפרחים בכל אגרטל. התרגיל מורכב משני אגרטלים עם סה"כ 10 פרחים. באגרטל הראשון יש 4 פרחים, ובאגרטל השני יש 6 פרחים. על התלמידים להשתמש בכישורים שלהם כדי לקבוע את מספר הפרחים בכל אגרטל. כדי להשלים תרגיל זה, על התלמידים לקבוע תחילה את המספר הכולל של פרחים. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת מספר הפרחים בכל אגרטל. המספר הכולל של הפרחים הוא 10. לאחר מכן, על התלמידים להחסיר את מספר הפרחים באגרטל הראשון ממספר הפרחים הכולל. התוצאה היא מספר הפרחים באגרטל השני – 6. לבסוף, על התלמידים להחסיר את מספר הפרחים באגרטל השני ממספר הפרחים הכולל. התוצאה היא מספר הפרחים באגרטל הראשון – 4.

שימוש בעזרים חזותיים

במקרים מסוימים, זה יכול לעזור לתלמידים להשתמש בעזרים חזותיים כדי לעזור להם להבין את התרגיל. לדוגמה, תלמידים יכולים לצייר שני אגרטלים עם מספר הפרחים בכל אגרטל מסומן. זה מקל על התלמידים לעקוב אחר המספרים ולדמיין את הבעיה.

טבלת השוואה מהירה

אֲגַרטֵל מספר פרחים
אגרטל 1 4
אגרטל 2 6

שאלות ותשובות

  • ש: כמה פרחים בסך הכל יש בתרגיל?
    ת: יש 10 פרחים בסך הכל בתרגיל.
  • ש: כמה פרחים יש באגרטל הראשון?
    ת: יש 4 פרחים באגרטל הראשון.
  • ש: כמה פרחים יש באגרטל השני?
    ת: יש 6 פרחים באגרטל השני.
  • ש: האם עזרים חזותיים יכולים לעזור להשלמת התרגיל הזה?
    ת: כן, עזרים חזותיים יכולים לעזור להשלים את התרגיל הזה. לדוגמה, תלמידים יכולים לצייר שני אגרטלים עם מספר הפרחים בכל אגרטל מסומן.

תרגילי חישוב הם דרך מצוינת לתלמידים לתרגל את כישורי החשבון שלהם. תרגיל זה הוא דוגמה פשוטה לאופן שבו תלמידים יכולים להשתמש בכישורי החיבור והחיסור שלהם כדי לקבוע את מספר הפרחים בכל אגרטל. שימוש בעזרים חזותיים וטבלת השוואה מהירה יכול גם לעזור לתלמידים להבין את התרגיל. על ידי מענה על השאלות והתשובות שסופקו, התלמידים יכולים לקדם את הבנתם את התרגיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן