דף הבית » News » תפרחת עם הרבה פרחים: 5 סוגים נפוצים

תפרחת עם הרבה פרחים: 5 סוגים נפוצים

תפרחת עם הרבה פרחים: 5 סוגים נפוצים

תפרחת עם הרבה פרחים: סקירה כללית

תפרחת היא סוג של פריחה שבה פרחים רבים מסודרים על גבעול או ענף אחד. סידור הפרחים יכול להיות מגוון ולכל סוג יש שם ספציפי. מאמר זה מספק סקירה של 5 סוגי התפרחת הנפוצים עם הרבה פרחים.

תפרחת גזעית

תפרחת גזע היא הסוג הבסיסי ביותר של תפרחת עם הרבה פרחים. בסוג זה הפרחים מסודרים לאורך גבעול לא מסועף בדוגמת זיג-זג. הפרחים מלמטה נפתחים קודם, והפרחים מלמעלה נפתחים אחר כך. סוג זה של תפרחת נראה לעתים קרובות בצמחים כמו שועל ודלפיניום.

תפרחת ספייק

תפרחת דוקרנים דומה לתפרחת גזעית בכך שהפרחים מסודרים לאורך גבעול לא מסועף. עם זאת, ההבדל הוא שבתפרחת דוקרנים, הפרחים ארוזים היטב יחד באשכול מוארך. סוג זה של תפרחת נראה לעתים קרובות בצמחים כמו לבנדר ועשבים.

תפרחת אומבל

תפרחת אומבל היא סוג התפרחת בה הפרחים מסודרים בדוגמה מעגלית בקצה הגבעול. הפרחים בסוג זה של תפרחת הם בדרך כלל קטנים ומוחזקים על ידי pedicels ארוכים. סוג זה של תפרחת נראה לעתים קרובות בצמחים כמו גזר, פטרוזיליה ושמיר.

תפרחת קורימבה

תפרחת קורימבה היא סוג התפרחת בה הפרחים מסודרים על הגבעול באשכול פחוס. הפרחים מסוג זה מסודרים בדרך כלל בצורה דמוית כיפה. סוג זה של תפרחת נראה לעתים קרובות בצמחים כמו גזר בר וחמאה.

תפרחת ראש

תפרחת ראש היא סוג התפרחת בה הפרחים מסודרים באשכול צפוף בקצה הגבעול. הפרחים של סוג זה של תפרחת הם בדרך כלל קטנים וארוזים היטב יחד. סוג זה של תפרחת נראה לעתים קרובות בצמחים כמו חיננית, חמניות ושן שן הארי.תפרחת עם הרבה פרחים היא דרך יפה וייחודית להציג את יופיו של הטבע. זהו גם גורם חשוב ברבייה של צמחים, שכן הוא עוזר להבטיח את האבקת הפרחים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על תפרחת עם הרבה פרחים, אתה יכול למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן