דף הבית » בחירות הגולשים » שעות פתיחה של חנויות פרחים ליד אגאדיר, מרוקו

שעות פתיחה של חנויות פרחים ליד אגאדיר, מרוקו

שעות פתיחה של חנויות פרחים ליד אגאדיר, מרוקו

על אגאדיר, מרוקו

אגאדיר היא עיר הממוקמת במחוז סו-מאסה שבמרוקו. הוא ממוקם על חוף האוקיינוס האטלנטי וידוע באקלים המתון שלו, החופים היפים והאווירה התוססת שלו. אגאדיר היא ביתם של אתרים היסטוריים ותרבותיים רבים, כולל המוזיאון הלאומי אגאדיר, מסגד אגאדיר אופלה והמסגד הגדול של אגאדיר. העיר פופולרית גם בזכות חיי הלילה התוססים שלה, מרכזי קניות ומאכלים טעימים.

חנויות פרחים ליד אגאדיר

אגאדיר היא ביתם של חנויות פרחים רבות, המציעות מגוון רחב של פרחים וזרי פרחים טריים חתוכים. בין אם אתם מחפשים זר מיוחד לאירוע מיוחד או סתם פרחים טריים לביתכם, באגאדיר תמצאו את מה שאתם צריכים. הנה כמה מחנויות הפרחים הפופולריות ביותר ליד אגאדיר:

ג'רדין פרחוני

Jardin Floral היא חנות פרחים פופולרית הממוקמת במרכז אגאדיר. החנות מציעה מגוון רחב של פרחים טריים חתוכים, זרי פרחים וסידורים לכל אירוע. החנות מציעה גם מבחר של צמחים, סוקולנטים ופרחים יבשים.

פלוריסט ד'אגדיר

Fleuriste d'Agadir היא חנות פרחים בבעלות משפחתית הממוקמת בלב אגאדיר. חנות זו פועלת כבר למעלה מ-20 שנה והיא מציעה מבחר רחב של פרחים טריים חתוכים, זרי פרחים וסידורים לכל אירוע. הם מציעים גם מבחר של צמחים, סוקולנטים ופרחים יבשים.

פלר דה לה מר

Fleur de la Mer היא חנות פרחים פופולרית הממוקמת בלב אגאדיר. חנות זו מציעה מבחר רחב של פרחים טריים חתוכים, זרי פרחים וסידורים לכל אירוע. החנות מציעה גם מבחר של צמחים, סוקולנטים ופרחים יבשים.

לה ג'רדין

Le Jardin היא חנות פרחים פופולרית הממוקמת בלב אגאדיר. חנות זו מציעה מבחר רחב של פרחים טריים חתוכים, זרי פרחים וסידורים לכל אירוע. החנות מציעה גם מבחר של צמחים, סוקולנטים ופרחים יבשים.

שעות פתיחה של חנויות פרחים ליד אגאדיר

שעות הפתיחה של חנויות הפרחים ליד אגאדיר משתנות בהתאם לחנות. עם זאת, רוב החנויות פתוחות בין השעות 9:00-18:00, וחלקן מאריכות את שעות הפעילות עד 19:00. עדיף לבדוק עם החנות הספציפית כדי להיות בטוחים בזמני הפתיחה והסגירה שלהם.

ג'רדין פרחוני

Jardin Floral פתוח מ-9:00 עד 19:00 בימי שני עד שבת, ומ-9:00 עד 18:00 בימי ראשון.

פלוריסט ד'אגדיר

Fleuriste d'Agadir פתוח מ-9:00 עד 18:00 בימים שני עד שבת, ומ-9:00 עד 16:00 בימי ראשון.

פלר דה לה מר

Fleur de la Mer פתוח מ-9:00 עד 18:00 בימים שני עד שבת, ומ-9:00 עד 16:00 בימי ראשון.

לה ג'רדין

Le Jardin פתוח מ-9:00 עד 18:00 בימי שני עד שבת, ומ-9:00 עד 16:00 בימי ראשון.

סיכום

אגאדיר היא ביתם של חנויות פרחים רבות המציעות מגוון רחב של פרחים טריים וזרי פרחים לכל אירוע. אם אתם צריכים לרכוש פרחים לאירוע מיוחד, חשוב לדעת את שעות הפתיחה של חנויות הפרחים ליד אגאדיר כדי שתוכלו להשיג את הפרחים הדרושים לכם בזמן. רוב החנויות פתוחות בין השעות 9:00-18:00, וחלקן מאריכות את שעות פעילותן עד 19:00. עדיף לבדוק עם החנות הספציפית כדי להיות בטוחים בזמני הפתיחה והסגירה שלהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן