דף הבית » עשרת הגדולים » שעות פתיחה של בר פרחים רמת גן

שעות פתיחה של בר פרחים רמת גן

שעות פתיחה של בר פרחים רמת גן

בר פרחים רמת גן שעות

בר פרחים רמת גן הינה חנות פרחים ותיקה המציעה ללקוחות מגוון רחב של סידורי פרחים, זרי פרחים ועוד. החנות ממוקמת בלב רמת גן והפכה ליעד פופולרי עבור מי שמחפש למצוא את הזר המושלם לכל אירוע. מחתונות ועד ימי הולדת, בבר פרחים רמת גן יש משהו לכל אחד. החנות פתוחה שבעה ימים בשבוע, ומשרתת את הלקוחות משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות. בימים שני, שלישי וחמישי החנות פתוחה בין השעות 8:00-20:00. בימי רביעי הוא פתוח בין השעות 8:00-21:00, ובימי שישי בין השעות 8:00-19:00. בימי שבת החנות פתוחה בין השעות 9:00-17:00 ובימי ראשון בין השעות 10:00-16:00.

למה לצפות מבר פרחים רמת גן

לבר פרחים רמת גן יש מה להציע לכולם, ללא הבדל טעם או תקציב. החנות מציעה מגוון זרים יפהפיים, החל מסידורים מסורתיים ועד עיצובים מודרניים וייחודיים יותר. הלקוחות יכולים גם לבחור מתוך מבחר עציצים וסוקולנטים, וכן מגוון סלסלות שי. החנות מציעה גם מבחר של אגרטלים, מיכלים ואביזרים נוספים להכנת המתנה המושלמת. לקוחות יכולים גם לבחור לשלוח את הפרחים והמתנות שלהם, עם משלוח באותו יום זמין למי שצריך.

השוואה מהירה

יְוֹם שעה (ות
שני, שלישי, חמישי 8:00 בבוקר – 20:00 בערב
יום רביעי 8:00 בבוקר – 9:00 בערב
יוֹם שִׁישִׁי 8:00 בבוקר – 19:00 בערב
יום שבת 9:00 בבוקר – 17:00 אחר הצהריים
יוֹם רִאשׁוֹן 10:00 – 16:00

אפשרויות משלוח

בר פרחים רמת גן מציע גם שירותי משלוחים ללקוחות שאינם יכולים לאסוף את קניותיהם באופן אישי. לקוחות יכולים לבחור בין משלוח באותו היום, משלוח למחרת, או אפילו משלוח בינלאומי. יש לבצע את כל ההזמנות לפחות 24 שעות מראש, וכל ההזמנות הבינלאומיות חייבות להתבצע לפחות 48 שעות מראש.

דעה אישית

כלקוחה קבועה של בר פרחים רמת גן, אני יכולה לומר בביטחון שהחנות מציעה מגוון רחב של סידורים, זרי פרחים וצמחים יפים. הצוות תמיד ידידותי ועוזר, והם תמיד מוכנים לעבוד עם הלקוחות כדי למצוא את המתנה המושלמת. גם שירותי המשלוחים נוחים ואמינים, ואני תמיד מקבל את ההזמנות שלי בזמן. אני בהחלט אמליץ על בר פרחים רמת גן לכל מי שמחפש מוכר פרחים אמין ואמין. אם אתם מחפשים מוכר פרחים אמין ובמחיר סביר ברמת גן, אז בר פרחים רמת גן הוא המקום המושלם להתחיל בו. עם מבחר המוצרים הרחב ואפשרויות המשלוח הנוחות שלו, הוא בטוח יענה על כל הצרכים הפרחוניים שלך. למידע נוסף על בר פרחים רמת גן ושעות הפתיחה שלו, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן